Hwang,
Artık dayanacak gücü bulamıyordu,zihni ve bedeni parçalara bölünmüş ve her bir parça yanıp kül olmuş gibiydi.Felix için her türlü bedeli ödemeye hazırdı,
Ama bebeği olmadan tek bir nefes almaya hazır değildi.
Sanki felix gelmeden önce Hwang hiç var olmamış gibiydi,
Felixle ilk nefesini almış ve onunla son bulacak gibiydi.
Bu sadece ruh eşi bağı değildi hyunjine göre,
Hyunjin felix için dünyaya gelmişti,güzel eşi hyunjin için yaratılmıştı.Her bir zorluğu onun dudaklarında atlatabilirdi delta,
Omegasının minik bedenini kolları arasına alınca her şeye göğüs gerebilirdi ama bu durumda delta olması bile ona güç vermiyordu.
Deltası da kendini kaybetmişti,Felix şiş karnıyla ve solgun teniyle ameliyata alınmıştı,
Birazdan annesi ve babası burada olurdu.Her şey için kendini suçlamadan edemiyordu Hwang,
Bencilce davranmıştı.
Sevgilisi acı çekmesin diye onu aylarca hamile haliyle yalnız bırakmıştı,
Bebeğinin ne kadar hassas olduğunu bilmiyor muydu?Ya gece sancıları tuttuysa,ya uykuları kaçtıysa,
Ya markete gitmeye hali yokken aşerdiyse.
Güzel bebeğini yapayalnız bırakmıştı,Belki gelseydi,bütün yaralarını omegası sarardı,
Her sabah mis menekşe kokusuyla uyanır ipek gibi olan sarı saçlara öpücükler kondururdu.Bütün bunlar yetmezmiş gibi bir de sırf kıskandığı için,
Omegası hamileyken mühürlenmişlerdi,
Tam bir bencildi,deltası da bencildi.Ameliyathanenin kapısında yere çöktü,yaşlardan bulanıklaşan görüş açısına felixin babası girdi.
Ona doğru sinirle gelen adama karşı koymayacaktı çünkü o her şeyi hak etmişti.
Adamın elleri boğazına sarılırken deltası bu alfayı tek hamlede parçalayabilirdi,
Yapmadı."Benim biricik oğlum senin yüzünden bu halde!
Onu yanına alırken Hwang,söz vermiştin!
Onu her şeyden koruyacağına söz vermiştin"Hwang da alfayla beraber ağlıyordu,kimse görmüyor muydu?
Nefes alamadığını,
Canı içerde acı çekerken burada kalmanın ne kadar zor olduğunu?Alfa,Hwangın boynundaki parmaklarını biraz daha sıkarken ameliyathanenin kapısı açılmıştı.
Hwang neredeyse koşarak doktorun koluna sarıldı ve mor gözlerini adama dikti,
"O-omegam"
Başka bir şey diyememişti,alacağı cevaptan korkuyordu
Ya devam edecek ya da tamamen bitecekti.
Felix onun nefesiydi işte.Doktor gülümseyince Hwang'ın içi ısındı,biricik aşkı iyiydi değil mi?
"Aslında Hwang bey,iyi ki mühürlenmişsiniz.Felix bey de bebek de çok iyi durumda Tebrik ederim."
Doktor bir şeyler daha demişti ama Hwang asla duymuyordu,
Bebek mi?Minik deltaları bu kadar erken mi gelmişti yani,
Jisoo Hyunjinin sırtını sıvazladı gülümseyerek,
Buraya geldiklerinde kimse ne olduğunu anlayamamıştı çünkü bebek daha 7 aylıktı.
Şimdi karşısında her zaman minik oğlu olarak gördüğü delta baba olmuştu.Hyunjin annesine sarıldı ve gözyaşlarını serbest bıraktı,
Meleğine zarar verdiğini sanmıştı,mühürün acısını kaldıramadı sanmıştı.Şimdi ise güzeller güzeli omegası ona dünyaları vermişti.
Felix parmaklarına konan öpücüklerle uyandı,ferah nane kokusu içini ısıtmış tüm ağrılarını almıştı.
En son hatırladığı delta bebeğinin ağlaması ve sonrasında gözlerinin kararmasıydı.
Bebeği erkenden gelmeye karar vermişti.
Bebeğinin iyi olduğunu biliyordu,minik delta bebeğin tüm hislerini hissedebiliyordu felix.Deltası ise,yaşlı gözlerle aşık aşık bakıyordu sevgilisine,
"Güzelim,benim güzeller güzelim.Lixim,sevgilim"
Hwang kendinden geçercesine minik ele öpücükler konduruyordu,güzel sevgilisi ameliyatlı olmasa onu kollarına alır kokusunu solurdu doyasıya.
"Deltam,seni çok mu korkuttum?"
Narince sormuştu bebeği,Hwang onun yüzüne yaklaşıp terden ıslanmış alnını öptü ve menekşe kokusunu soludu.
"Sana ölürüm ben,güzelliğim benim"
"Hwangg"yine şımartıyodu ki deltası onu.
"Artık ben kocaman bir anne oldum bana bebekmişim gibi mi davranacaksın?"
Hwang kahkahasını tutamadı,tam o anda hemşire kucağında bebekle odaya gelmişti.
Hyunjin çok şaşkındı,tanıdık feromon odayı kaplarken felixin kokusunu bastırmıştı bile.
"Minik bebek o kadar güçlü ki mecburen erken doğum olmuş diyebilirim"dedi hemşire.
Felix sulu gözlerle kollarını uzattı,hyunjinin deltası ise yerinde tepiniyor ve durmadan uluyordu.
Minik delta babasını ve annesini hissedince bal kokan feromonlarını yaydı ve gülümsedi.
Felix bebeğini kucağına alınca deltasına baktı,hyunjin ağlıyordu.
Elini uzattı bebeğine ve minik parmaklar işaret parmağına dolandı.
Minik bebeği omegasının kopyası gibiydi.
Hwang'ın güzeller güzeli tıpkı kendi kadar güzel bir evlat vermişti ona.
(Minik deltoş,felixin bebekliğini koydum ama skskksks)Delta bebek 7 aylık olmasına rağmen ırkından dolayı oldukça sağlıklıydı.Küvezde kalmasına gerek kalmamıştı.
Hyunjin eli kadar olan bebeği kucağında gezdirirken omegası mışıl mışıl uyuyordu.
Minik sevgilisi çok zorlanmıştı,o zayıf bedeniyle böyle güçlü bir ırkı doğurmak kolay değildi ama mühürleri sayesinde güçlenmişti sevgilisi.Hyunjin bir yandan bebeğini sallarken bir yandan felixe yemek hazırlıyordu.
Ev huzur bulmuştu,daha saatler öncesinde hayatının bittiğini düşünen delta şuan cenneti yaşıyordu.
Huzurla uyuyan bebeğini kokladı Hwang ve sarı sarı parıldayan saçlara baktı.
Biricik aşkının kopyasıydı bebekleri,çok güzeldi.
Onların bebeği,onların aşklarının meyvesiydi.O an bebeğin ismini Ha-ru koymak istedi delta,
Çünkü delta bebek annesi gibiydi.
Aynı çiller ve aynı sarı saçlarla parıldıyordu.Onun gün ışığı,ona bir güneş ışığı doğurmuştu.
Ha-ru güneş isigi demek arkadaslar ve felixe ozellikle anne dememin sebebi cinsiyeti degil dogurganlik ozelligi
Tesekkur ederim
Ve yakinda final gelir ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsung
FanficHyunlix Minlix Omegaverse Omegalix Delta hyunjin Alfa minho !fanartlar bana ait değildir!