Arkadaslar oncelikle rica ediyorum yorum yapin cunku yorum olmayinca kendi kendime yaziyomus gibi hissediyorum thankyuu
Minhodan
Gözlerimi araladığımda vücudumdaki sızı tamamen gitmişti,boynuma dokunduğumda ise yaradan eser kalmamıştı.
Menekşe feromonları ararken odaya dolan çikolata kokulu feromonla şaşırdım ve endişelendim.Felixle lisede tanışmıştık ve o zamanlar kurtlarımızı bilmiyorduk.Ailem beni delta bekliyordu,felix ise omega bekliyordu ve öyle de olmuştu.
Beni delta, kardeşim hyunayı vita beklerlerken ben alfa kız kardeşim vita olmuştu.Delta olmanın sorumluluğunu üzerimden attığım için mutluydum ta ki liximi görene kadar.
Kurtlarımızın belli olduğu dolunaydan sonra birçok kişi ruh eşini de bulmuştu ve ben heyecanla lixi görmeye gitmiştim çünkü onun benim ruh eşim olduğuna emindim.
Öyle olmadı.
Lix bembeyaz kurduyla etrafta koşarken ona yaklaştım ama kurdu benden kaçtı.
Bense hayal kırıklığıyla eve döndüm.
Lix beni bir abi olarak sevse de ben bildim bileli ona aşıktım ve ruh eşi olmasam da onun yanında oldum.
Belki de ruh eşlerimizle denk gelmezdik ve lix bana aşık olurdu.
Onunla ilgili en sevdiğim şey ise kurduna rağmen benim yanımda oluşuydu çünkü kurdu ona hep baskı yapıyordu benden uzaklaşmak için,lix ise her şeye rağmen yanımda kaldı.Şimdi ise her şey berbat olmuştu,delta okula gelmiş ve felixle ruh eşi çıkmışlardı.
Ne kadar çabalarsam çabalayayım birbirlerine aittiler ve lixin bu bağı reddetmesi ölmesi anlamına geliyordu.
Bunu göze alamazdım.Salona doğru yürümeye başladım ve yoğunlaşan çikolata kokusuyla kurdum hareketlenmeye başladı,ne olduğuna anlam veremeden kollarıma atlayan jisung dudaklarıyla boynuma yöneldi.
Gözleri sapsarıydı ve yoğun feromonları zihnimi bulandırıyordu.
-Siktir jisung,in üzerimden
"Alfam"
Tek kelime alfamın yerimi almasını sağlarken bilincim kapandı.
Felix ona bakan üç kişiyle beraber oturduğu koltukta iyice küçüldü.
Jisoo onun ne kadar korktuğunu fark edince lafa girdi "felixcim,korkma biz sana zarar vermeyiz hem bak ben vitayım biz aynı tür sayılırız."
-Bakın ben sadece...yani neden burdayım?eve dönmem lazın arkadaşım yaralı ve bu zorba delta beni buraya zor kullanarak getirdi.
Felix sinirli bi şekilde konuşurken hyunjin onun sinirliyken ne kadar tatlı olduğunu düşünüyordu.
Felix ojeli tırnaklarını mavi peluş hırkasına geçirmiş ve kaşları çatık bir şekilde bir vitaya bir deltaya bakıyordu ve siyah saç diplerindeki sarılıklar?
Ne?"Felix saçların sarı mı?"
Hyunjinin heyecanla sorduğu soruya vita ve omega ne alaka dercesine baktı.
Felix sorunun farkına vardığında daha da endişelendi
"Tanrımm diplerim gelmiş"Vita jisoo hemen fırsat bu fırsat deyip felixin yanına oturdu.
-Hadi gel felix seninle kuaföre gidelim ben de farklı bir renk denemek istiyorum.
Felix bu teklifi sevmişti ama aklına gelen minho ve Hwangın onu buraya nasıl zorla getirdiğini hatırlayınca üzüldü ve bu feromonlarına da yansıdı.
Hyunjin omeganın üzgün feromonlarını hissedince yerinden kalkarak kanepenin dibine diz çökerek oturdu ve felixin sıkmaktan kızarttığı ellerini kendi avucuna aldı.
"Özür dilerim lix,sadece benimle konuşmadığın için seni buraya getirmek,kendi yaşadığım yeri göstermek ve annemle konuşturmak istedim.
Belki bir vitayla konuşursun diye ama yanlıştı.
Hadi gel seni minhonun yanına götüreyim."Felix nane feromonlarıyla rahatladı ve hyunjinin yakışıklı yüzünü yakından inceledi.
Kurdu çok mutluydu şuan,huzurla uykuya dalmıştı bile.
Yine de korkuyordu felix çünkü hayatına minho ve jisungdan başka baskın tür girmemişti.
Onu geçse bile hayatında hiç sevgilisi olmamıştı,minho izin vermemişti.
Şimdi ona aşık gibi bakan bu yakışıklı adam aynı zamanda onu korkutuyordu.Ellerini geri çekip yerinden kalktı ve hyunjini başıyla onayladı.
Jisoo onları kapıya kadar uğurladı ve felix çıkmadan onu kendine çekti,
"Hyunjinin delta olduğuna bakma lix,çok merhametlidir çünkü ben büyüttüm onu.Bu eve ilk getirdiği kişisin yani hoşlandığı ve ruh eşi olduğunuzu biliyorsun,reddedersen sen acı çekeceksin lütfen iyi düşün olur mu?"Felix kısaca teşekkür etti ve arabaya bindiler,felix yol boyunca Hwangı izledi çünkü bilmiyordu,
Belki de içinden geliyordu.
Siyah saçını arkadan bağlamıştı,hafif kemikli burnu,dolgun dudakları ve belirgin yüz hatlarıyla çok yakışıklıydı.
Yutkundu ve önüne döndü
"Çok bakma omega,yakışıklı bi delta olduğumu söylerler."-Hih sana mı baktım,uyuz!
Hyunjin kahkaha attı ve kahkahası çok şeydi,
Tatlı"Tamam hemen atarlanma şaka yaptım,bak geldik."
Hızla yerinden fırlayan delta,omega inmeden kapıyı açtı ve elini uzattı.
Felix elini Hwangın eline attığında büyük ellerin içindeki kendi ojeli ve minik ellerinin ne kadar uyumlu olduğunu fark ederek bir kez daha yutkundu.Hwang tuttuğu eli bırakmadan arabanın kapısını kapattı ve kilitledi.
Evin kapısına geldilerinde buram buram alfa feromonları kokuyordu Hwang sinirle ve koruma içgüdüsüyle omegasını kendine çekerken içerden gelen inleme sesleri ikisini de şok içinde bıraktı.
"Tanrım bu minho ve jisung."
Felix fısıltıyla Hwanga söylediğinde Hwang omeganın kulaklarını kapatarak geri adımladı.
-Sanırım gitsek iyi olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsung
Fiksi PenggemarHyunlix Minlix Omegaverse Omegalix Delta hyunjin Alfa minho !fanartlar bana ait değildir!