Felix üzerine tam oturan mini elbisesiyle okulun terasında fotoğraf çektiriyordu,jisung kamerayı çeşitli açılara ayarlayarak felixin bir sürü güzel pozunu yakalamıştı.
Alfalar delta ortalıkta olmadığı için doya doya bu güzelliği izliyorlardı,delta gelmeden önce felix okulun en popüler omegasıydı.Okulda vitalar olmasına rağmen en dikkat çeken kişi felixti.
Hatta adına açılmış fan sayfaları bile vardı,tabii o zamanlar okulda baskın alfa olan jackson da vardı.
Tüm omegaların aşık olduğu o adam.
Felix ondan çok etkilenmişti yalan yok,jackson da felixe çok hayrandı.
Ama yan yana geldiklerinde felixin kurdu çok huzursuzlanmıştı,sadece 1 hafta flört edebilmişlerdi.
Jackson,felixi deli gibi sevse de felix kurdu yüzünden uzak kalmıştı alfaya.O zamanlar hem minho hem de jackson yüzünden alfalar felixe çok yaklaşamıyordu,şimdi ise durum daha fenaydı.
Delta yüzünden felixe bakamıyolardı bile.
Delta ateş saçan mor gözlerini onlara dikerek sert ve ezici feromonlarını kullanmaktan hiç çekinmiyordu.
Özellikle de konu felixse.Felix fotoğraf çekerken,hyunjin minhoyu sakinleştirmekle uğraşıyordu.Minhonun aklında olan tek şey omegasına yaklaşan kaiyi parçalara ayırmaktı.
Fakat böyle bir şeyi yapsaydı jisungu kesinlikle kaybederdi.
Bu yüzden hyunjin onunla saatlerce konuşmuş sonunda ise ikna etmişti.Şimdi ise yanına aldığı minhoyla terasa çıkıyordu.Felixin orada olduğunu öğrenmişti.
Minho arkada Hwang önde yürürken Hwang gördüğü manzara ile deliye döndü.
Minik bebeği resmen defile verir gibi terasta bi o yana bi bu yana yürürken jisung onu kameraya alıyordu.Ve terasta oturan bütün alfalar,sadece alfalar da değil betalar da,
Hepsi hayran hayran sevgilisini izliyordu.
Onun sevgilisini,
Onun omegasını.Feromonlarını salıp tüm alfaları bastırabilirdi,bebeğinin dikkatini de çekebilirdi.
Fakat bunu yapmadı.
Bunun yerine öylesine bir masaya geçip oturdu,
Minho şaşkınlıkla deltaya baksa da onu takip etti ve yanındaki boş sandalyeye oturdu.Felix deltasını fark etmişti,neden yanına gelmemişti şimdi bu adam.
Poz vermeyi bırakıp uzaktan deltasını izlemeye başladığında jisung onun nereye baktığını fark etti.
Minhoyla göz göze gelince gözlerini kaçırdı hemen,sinir oluyordu bu alfaya.Hyunjin siyah saçlarını geriye tarayarak hafif esen rüzgarın tadını çıkarıyordu,
Omegalar felix ve hyunjini ayrı görünce bazıları ayrıldıklarını bile düşünmeye başlamıştı.
Çünkü onların bildiği delta,bir saniye olsun omegasından uzak kalamazdı.Omega sandra hyunjine deli gibi hayran olan kızıl saçlı bir omegaydı,felix ondan ölesiye nefret ederdi çünkü gözü hep deltasında olurdu.
Bu omega ikilinin ayrı olmasını fırsat bilerek deltanın masasına ilerledi.Delta çok yakışıklıydı.
Papatya feromonlarını yayarak masaya oturdu,minho kıza anlamsız bakışlar atarken hyunjin esen rüzgarın tadını çıkarmaya devam ediyordu.
Sandra hyunjinle sohbet etmeye çalışıyordu durmadan,
Ve felix hayatında hiç bu kadar delirmiş hissetmemişti,deltaya kızgındı hatta gönlünü almasını bekliyordu ama
Burada durarak o omeganın sevgilisine kur yapmasını izleyecek değildi.Jisungu da kendisiyle sürükleyerek masanın başına dikildi,delta delisi olduğu kokuyu aldığında gözlerini açarak güzel sevgilisine baktı.
Kesinlikle kıskanmıştı,gözleri yeşil yeşil parlıyordu ve kaşlarını çatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsung
FanficHyunlix Minlix Omegaverse Omegalix Delta hyunjin Alfa minho !fanartlar bana ait değildir!