episode 38-abre tus ojos

374 46 28
                                    








Minho jisungun mühür yerini soluyarak sakinleşmeye çalışsa da minik omega artık alfasını istiyordu.
Minho koyulaşan gözleriyle omegasının mühür yerine minik öpücükler bırakıyordu.
Alfası omegaya hiç de masum olmayan şeyler fısıldarken omega belki de ilk defa alfaya karşılık veriyordu.
Jisung omegasının cilvesiyle utançtan kızarırken minho çapkınca gülümsedi.

"Bebeğim benim"diyerek öpücüklerini güzel omeganın dudaklarına kadar çıkardı.
İzin istercesine jisunga baktığında omega kollarını alfanın boynuna sararak kendine çekti.

Minhoda artık ipler kopmuştu,omegasının dudaklarına vahşice atıldı,
Çok sert biriydi konu cinsellik olunca ve karşısında ruh eşi vardı.
Omegası ve onun sıcak çikolata kokusu..

Jisungu yemek ister gibi öpmeye başladı,minik olanı duvarla kendisi arasına hapsederek kalçasının altından tuttu ve kucağına çıkardı.
Kafasını eğerek bebeğinin minik dilini yakaladı ve nefes almasına izin vermeyerek çikolata tadında olan sevdiğini derince öptü.
Çıplak bacakların altından kollarını geçirip omegasını daha da yukarı kaldırdı ve tek koluyla duvara sabitledi.

Gözleri tamamen karardığında artık alfası ve jisung başbaşaydı ve alfanın gözündeki bakış çok vahşiydi.

Minho diğer eliyle omegasının tişörtünü yukarı çekti ve ince bele içi giderek baktıktan sonra dudaklarını sevdiği adamın göğsüne gömdü.
Ufak öpücükler bırakarak meme ucuna geldi ve orayı ağzının içine çekerek sertçe emdi.
Jisungun bilinci tamamen yerindeydi,buna rağmen sanki kızgınlık geçiriyor gibi hassastı.

Alfasının onu sabitleyen elinden kurtulmak istedi,"minho bırak,beni yere indir"

"Mmh bebeğim"alfasından aldığı yanıtla derince inledi,
Minho onu kucağına iyice çekip duvardan ayırdı ve yatağa doğru ilerledi.

Jisungu kucağından indirmeden yatağa oturdu ve omegasının yüzünü öpmeye başladı.

Altındaki sertlikle inleyen jisung alfayı geriye iterek üzerine çıktı ve kendi feromonlarını serbest bıraktı.

Sonrası ise oldukça yoğundu,
Çok yoğun



Sonrası ise oldukça yoğundu,Çok yoğun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jisungun tek bildiği sabah olduğuydu,kaç gece olduğunu hatırlamıyordu.

Yatağın yanındaki masada yemek kutuları yerde ise kondomlar vardı.

Kalça arası sızlarken acıyla sızlandı,güçlü kollar beline sarılıp onu kendine çekene kadar,

"Bebeğim"

Jisunga bu durum oldukça garip geliyordu,minhonun uykulu sesi ve kendine gösterdiği sevgi
Arzu,

Ona alfam demek istiyordu ama hala bir yanı istenmediğini söylüyordu ona,
Minho seni değil felixi seviyor diyordu.

Gözleri dolarken minho onu kendine çevirdi,
İşte tam o an
Jisung tüm düşüncelerini değiştirecek bir şey fark etti.

Minhoyu mühürlemişti,
Minho onun üzerinde gidip gelirken ve tam gelmek üzereyken omegasına yalvarmıştı,
"Mühürle beni bebeğim"diye.

Kendi boynunda mühür yoktu,bunun sebebi minhonun ona olan saygısından bunu yapmamasıydı.
Jisung istemeyene kadar,alfası onu deli gibi kıskanmasına rağmen mühürlemeyecekti.




Jisung istemeyene kadar,alfası onu deli gibi kıskanmasına rağmen mühürlemeyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Felix ise,
Yorgundu
Oldukça yorgun
Deltasıyla tekrar mühürlenmişti ve hamile olduğu için bu ona biraz ağır gelmişti.

Yatakta çırılçıplak uzanıp mühür yerine dokunmamaya çalışıyordu,
Hwang oraya krem sürmüş şimdi ise bebekleri için mutfakfa kahvaltı hazırlıyordu.

Felix karnını okşayarak yerinden kalktı ve mutfağa ilerledi,
Deltasının üzerinde sadece siyah boxer vardı ve siyah saçlarını arkadan toplamıştı.
Sırtında ve kollarında kan toplamış çizikler duruyordu.
Bu durum felixin utanmasına sebep oldu,
Kendi durumu daha beterdi,delta nazik olmaya çalışsa da boynu ve göğsü mosmor olmuştu.
Çünkü delta hamilelikten dolayı şişkinleşen dolgunlukları omegasının içindeyken emmeyi ve ısırmayı ihmal etmemişti.

Delta aldığı menekşe kokusuyla arkasını döndü ve sevgilisinin şirinliğine gülümsedi.
Üzerinde sadece iç çamaşırı ve kendi gömleği vardı,
Minik bedenine rağmen top şeklindeki göbeği oldukça tatlı görünüyordu.

Kollarını açarak omegasının ona sokulmasını bekledi,

Felix iki adım attıktan sonra çok tuhaf bir yüz ifadesiyle deltaya baktı ve sendeledi,

Hyunjin meleğine doğru koşarken omegası kollarına yığılmıştı,

Delta korkudan öyle bir uludu ki dağ evindeki lucas bile duydu bu ulumayı.

"Meleğim,felix aç gözlerini bitanem"

Hyunjin ağlayarak sevgilisini sarstı,
Nefesini kontrol etti,

Bebeği nefes almıyordu,

Hwangın nefesi nefes almıyordu...



Hwangın nefesi nefes almıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Bebekler hem çok beklediniz hem de bölüm kisa ama cok yogunum beni affedinn💕💕

Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin