Hwang aylardır görmediği evin önüne geldiğinde biricik omegasını hissedememişti.Bütün evin altını üstüne getirmiş,sevgilisini bulamamıştı.
Bunun üzerine sinir krizi geçirmiş soluğu annesinin yanında almıştı.
Jisoo o kadar sinirliydi ki deltaya kapıyı bile açmak istememişti.Şimdi ise salonda Hwang koltukta otururken jisoo bağırıyordu,"Nerdesin sen kaç aydır?Hamile eşin var senin yaralı olman neyi değiştirir?Onu yalnız bırakmamalıydın!Onu tamamen kaybettin!"
Hyunjinin henüz bağ kopmasından haberi yoktu ama meleğinin ortalarda olmaması onu delirtmişti.
"Gelemezdim,mührümdeki acı omegamı öldürebilirdi!"
Jisoo kahkaha atıp tekrar bağırdı"Sen felixin sen yokken mutlu mesut yaşadığını mı sandın?Canına kıyacaktı omegan!Öldüğünü sandı!Herkes öldün sandı Hwang!"
Hyunjin ağlayarak başını öne eğdi,haber verse omegası onu bulmaya gelirdi.Gelseydi ve o yaraları görseydi daha çok acı çekmez miydi?
Belki de aptalca davranmıştı.Omegası yoktu şimdi,bebeğinin onu beklediğini hayal etmişti,
Yerinden kalktı,sevgilisi hamileydi.
Karnı büyümüştü,Hwang ondan haber alıyordu ama felix deltasından alamıyordu.
Bu büyük bencillikti,yeni fark ediyordu Hwang."Anne,bebeğimin nerde olduğunu biliyorsan-"
"Onu boşuna arıyorsun,üzgünüm ama omegan mührü bozdu Hwang"
Hyunjin duyduğu ile olduğu yere çivilendi,kulakları çınlamaya başı dönmeye başlamıştı.
"Yapmaz!Benim omegam böyle bir şey yapmaz!"
Jisoo üzgün bir şekilde oğluna baktı.
Hyunjin onun blöf yapmadığını anladığında yere çöktü,elleri titriyordu.
Yaptığı aptalca şey,bebeğinin ondan gitmesine mi neden olmuştu?Felix Hwang için gerçek anlamda yaşama sebebiydi,
Biricik eşiydi onun.
Hwang burda yokken herkesi tembihlemişti sevgilisine iyi bakılması için.Felix jack'ın şirketinde işe başladığında deliye dönmüştü,öyle yaralıydı ki kalkıp gelememişti.
Bu kadar zayıf hissetmekten de nefret etmişti.
Öldürdüğü woojinden de nefret etmişti.Felixi yaralı olduğu için hissedemiyor sanmıştı ama bağ koptuğu içinmiş her şey,
Omegasına çok kızdı,nasıl böyle kolayca bağı koparabilirdi,
Felixe bir şey olsa Hwang yüz yıl beklerdi omegasının dönmesini,
Ama felix bir anda bağı koparmıştı.
Deltası bir anda Hwangı terk edip gidince olduğu yere yığıldı genç beden,ağzından kan gelirken jisoo çığlık atarak oğlunu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsung
FanfictionHyunlix Minlix Omegaverse Omegalix Delta hyunjin Alfa minho !fanartlar bana ait değildir!