episode 27-embarazada

754 52 54
                                    




Hyunjin felixin üzerine uzanmış çırılçıplak tenlerinin verdiği yakıcı hisle yumuşak öpücükler veriyordu bebeğine,kendi kıyafetlerini de çıkarmış bebeğinin üzerindeki yerini almıştı.
Felix her zamanki gibi pürüzsüz bacaklarını deltasının belinde birleştirmiş masum masum bakmıştı,bu bakışlarının deltayı ne kadar çıldırtığının farkındaydı.

Hyunjin ise bebeğinin tenini hissetmekle meşguldü.Kalp şeklindeki dudakları o kadar öpmüştü ki zaten dolgun olan dudaklar daha da şişmişti.Kendi iri bedeninin altında kıvranan bu minik sevgilisi için deliriyordu delta.

Hassas olan kulağını emdi omegasının ve yoğun menekşe kokusunu ciğerlerine doldurdu.
Felix minik elleriyle deltasının karın kaslarını okşuyor bir yandan da deltasına öpücükler veriyordu.
Bir delta olarak Hwangın cinsellikte ne kadar vahşi olduğunu biliyordu ama deltası yine de kibardı.
Meleğini incitmekten hep çekinirdi,tabii bazen kendini tutamadığı da oluyordu ve felix onu seve seve kabul ediyordu.


Hwang diliyle bebeğinin mührünü emiyordu,sevgilisinin boynunda kendi mührü vardı.
Tarifsiz bir histi bu.
Felix inlerken daha da aşağı inip dikleşmiş meme ucunu ısırdı,hafif bir ısırmaydı ama sevgilisinin tenini kızartmaya yetmişti.


"Omegam,sevgilim"diye mırıldanıyordu devamlı.Bebeği inlerken onun tek sayıkladığı sevgilisinin ne kadar güzel olduğuydu.

Bu özel jetin içinde,yerden kilometrelerce yukarıda ve bebeğinin kolları arasında olmak...

Omegasının karnını öpmeye başladı sonra ve minik yavrusuna fısıldadı delta,Hyunjin ne yaptığının farkında olmasa da felix onu duymuştu.
Karnına konan öpücüğün ardından "oğlum"diyişini...
Kocaman olan gözleriyle doğrulup Hwanga baktı,deltasıyla yer değiştirmişti.

"Deltam?O-oğlum mu dedin sen?"yaşlı gözlerle sordu felix,

Delta ise yerini Hwanga bırakmadan önce "yavrumuzu nasıl hissetmessin omegam?"demişti.

Hyunjin kendine geldiğinde güzel sevgilisi ağlıyordu,deltası onun canını acıttı zannederek kollarına sardı bebeğini,

"Özür dilerim bebeğim,ağlama güzelim ben bi şey mi yaptım?"diyerek sarı saçları okşadı.

Felix ise deltasının dudaklarına uzanıp sıkı bir öpücük verdi,"Deltam,hyunjinim.B-ben sanırım hamileyim."

Hyunjin öylece kaldı sevgilisinin söylediğiyle,"Bebeğim,nasıl yani?"

Felix uzanıp bir öpücük daha vermek istedi deltasına hyunjin ise onu diliyle karşıladı.

Bebeğinin ağzını talan etti hırsla,sevgilisi hamileyse,
Bu ihtimal hyunjinin kurdunun uluması için yeterliydi.

Felix zorlukla geri çekildi "az önce deltan konuştu ve bebeğimizi hissediyomuş,oğlumuz varmış hyun."

Hyunjin o an anladı,deltasının bebek konusunda huzurlu oluşunu,hiç ses etmeyişini.

"Ama testler hep negatifti güzelim"

Kucağındaki sevgilisinin ince belini daha sıkı sardı,aletinin üzerindeki dolgun kalça aklını karıştırıyordu.

Felix ona iyice sokularak kulağına fısıldadı"Sanırım senin kadar güçlü bir deltaya hamileyim hyunnie,delta bebekler testlerde hemen belli olmazlar"

Hyunjin hatırladığı bilgiyle meleğinin dudağına uzandı,gözleri dolmuştu.

Huzurlu bir öpüşmeydi bu,bebeklerini kutluyorlardı.

Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin