Bu bölüm biraz kısa ama olsun bebisler smutu asiri uzatmayi sevmiomm
Odayı ıslak sesler doldurmuştu,Hyunjin bebeğini yüzüne oturtmuş kaçmaması için de ince belinden sıkıca tutmuştu.
Kalça yanaklarını ağzına çekip emiyor sonrasında ise kanatacak ısırıklar bırakıyordu.
Bebeğinin minik deliğine giren dili aldığı menekşe kokulu sıvıyı memnuniyetle kabul ediyor daha da istemesine sebep oluyordu.
Dili daha da derin noktalara iniyor bebeğini zevkten ağlatmak istiyordu.Ara ara minik dolgunluğa attığı tokatlarla felix kendinden geçerek arsızca inlemeye devam ediyordu."Hwangg,lütfen dur deltam"
Felix kaçmak istiyordu ama deltanın güçlü elleri onu sımsıkı tutarak yüzüne daha da bastırıyordu.Hwang onu dakikalarca emecekti bunu biliyordu felix fakat bir kez daha boşalırsa bayılabilirdi.
Ortamın sıcaklığı iyice arttığında felix kızgınlığının bastırdığını anlayarak altındaki bedenin yüzüne sürtünmeye başladı.
Delta ise omegasının artan feromonuyla onu daha sıkı tuttu ve dilini sıcak duvarların en derinine yollayarak tatlı sıvının hepsinin ağzına akmasını sağladı ve omegasını boşalttı.Felix dilini dışarıya çıkararak boğazındaki hazdan kaynaklanan yakıcı hissin geçmesini bekledi.
Delta iri bedeniyle bebeğinin belinden sarılmış beyaz boyna gömülmüştü,içine aldığında canını yakan o uzunluk şimdi tam kalça arasındaydı omeganın.
"Minik sevgilim,omegam""sikimi ne hale getirdiğini hissediyor musun?"diyerek felixin dolgun kalçasına sürünüyor öte yandan elini sevgilisinin karnından yukarılara çıkarıp tümseklerini sıkıyor daha da kabarmalarına sebep oluyordu.
-Orayı öyle sıkma Delta-ahh
"Böyle mi meleğim,seksi meleğim"
-Aşkım,ahh aşkım
"Ne dedin?"
Hwang duyduğu kelimeyle çıplak omegasını kendine çevirerek sımsıkı sarmış feromon bezini yalamaya başlamıştı.
Felix inleyerek ona sürtünürken bebeğinin dudaklarına atılarak adeta yercesine emmeye başladı delta,"Aşkın mıyım omegam,benim omegam"
-ahhh aşkımsın deltam,şimdi sik beni lütfen deliğim acıyor.
"Felix sen!Aklımı kaybedicem"
Bebeğini hırsla yatağa yatırıp diliyle becerdiği deliğe baktı,oraya hırsla öpücük kondurup tükürdü ve deliğinin sıvıyı yutuşunu izledi.
Gözleri mora dönerken felix ise kocaman olmuş alete ağzının suyunu akıtarak baktıktan sonra kalçasını alete doğru itti."İyice bak aşkım benim,minik deliğine nasıl girdiğimi izle"
Başını ittikten sonra geri kalan kısmı tek hamlede içine alırken omega,yüksek bir çığlık atarak deltanın boynuna sarılmaya çalıştı ama delta onu ellerinden yatağa sabitleyerek daha da hızlanmaya başladı."bebeğim kokun öyle güzel ki"
"Benimsin omegam,sadece benim omegamsın"
"Benim güzelim,ahh deliriyorum"
-Deltamm
"Deltan ölür sana güzel bebeğim"
-Ahh ahhh ımmm
"Bebeğim ahhh"
Gelmek üzere olan iki beden dişlerini sivrilterek birbirlerini ısırdığında felix içinde oluşan düğümlenme ile biraz acı çekmişti.
Deltanın gözleri de sevdiğinin acısıyla yaşlanmıştı,"güzel bebeğim dayan biraz"
"Ölürüm sana"-Deltam acıyor
"Hissediyorum bebeğim,kolumu sık aşkım"
Düğüm tamamlanmıştı.
Deltanın boynunda mor menekşe parlarken,felixin boynunda aynı desenin yeşili parlıyordu."Güzel eşim"
-Hwang acıyor
Hyunjin onun içinden çıkarak dikkatlice kucağına aldı sevgilisini.Meleği düğümden dolayı acı çekerken kendi mührü de sızlıyordu.
Bebeğinin alnına minik öpücükler bırakarak banyoya getirdi.
Bebeği kucağındayken küvetin kenarına oturup sıcak suyu açtı.
Felix deltasının göğsüne sımsıkı sarılmış nane feromonlarını kokluyordu.Deltası bir yandan suyu kontrol ederken bir yandan da bebeğine gülümseyip minik öpücükler veriyordu.
Ne ara bu konuma gelmişlerdi bilmiyordu ama deltaya günden güne daha da bağlanıyordu.Delta minik bedeni ılık suyla doldurduğu küvete bırakınca felix dudağını büzerek baktı sevgilisine.
"Bebeğim,neden büzdün o güzel dudağını"
-Sen de gel deltam
"Bana ne yaptığının asla farkında değilsin değil mi bebeğim?"
-Ya naptım yine delta sürekli bunu söylüyorsun?
"Delta değil deltam bebeğim,"
-deltamm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsung
FanficHyunlix Minlix Omegaverse Omegalix Delta hyunjin Alfa minho !fanartlar bana ait değildir!