episode13-delta ha llegado

1K 66 32
                                    


Delta,omegasından aldığı onaydan sonra sinirini gizlemeden aşağıya iniyordu.
Omega ise arkadan deltasına yetişmeye çalışıyordu.
Felix deltanın feromonlarının ağırlığından çok etkilenmese de minho aşağı katta olmasına rağmen nefes alamıyordu.

Vita jisoo,Hwang aşağı inmeden minhoyla sohbet etmiş ve onun kötü niyetten değil de önemli bir konu hakkında konuşmak için geldiğini anlamıştı.

Hwang,minhonun boynunu parçalamak istedi,ayakta durmuş felixe bakan alfanın kafasını koparmalıydı.
"O gözlerini omegamdan çek yoksa hiç iyi şeyler olmaz!"

Felix,hyunjinin elini sımsıkı tutarak ona iyice sokuldu ve rahatlaması için feromon yaydı.Ama alfanın olduğu ortamda sevgilisinin feromon yayması onu daha da sinirlendirmişti.
"Feromonlarını çek sevgilim,biz yalnız konuşmaya gidiyoruz bahçeye!"

İstemiyordu,sevgilisinin minhoyla tek kelime dahi etmesini istemiyordu.Felixe söz vermişti minhoyla görüşmesi için ama alfa karşısında olunca bu sözü tutmak zordu.
Morali bozulan omegasını fark edince onun alnına derin bir öpücük bıraktı"önce biz konuşalım bebeğim olur mu?"
Felix deltanın onu üzmek istemediğini ve tüm bunları deltaların meşhur koruma içgüdüsünden yaptığını biliyordu.
Kafasını usulca sallayıp vitanın yanına gitti.

Minho ve Hyunjin bahçeye çıktığında hyunjin ağır feromonlarını alfanın üzerinde kullanmaktan çekinmedi.
Minho zar zor nefes alırken bağırdı"Beni bırak mesele omeganın güvenliği!"

Omegasının güvenliği,

"Neden bahsediyosun sen?"

Minho nefes nefese ayağa kalktı,"bak öncelikle benim de ruh eşim var ve onun yanından geldim.Okula gitmiyordum bikaç gündür.Ve ruh eşime kötü davrandığım için özür dilemek istedim."

Hyunjin duydukları karşısında birazcık rahatlamıştı,en azından alfa ruh eşi olduğunun farkına varmıştı.

"Her neyse delta,jisungdan duyduğum kadarıyla okula diğer delta gelmiş."

Hwang şok olmuştu,şuan korede sadece iki delta vardı.Biri Hwang hyunjinken diğeri seulde yaşayan woojin adında bir deltaydı.
Herkes bu iki deltanın vitalar için kapışacağını düşünürken aynı yıllarda doğan vita sayısı oldukça fazla olmuştu.
Hwang ise bugüne kadar pek çok vitayla takılmış ve ruh eşini bulamamıştı.
Ta ki baskın omega lee felixle tanışana kadar.

"Ne işi varmış bizim okulda?"

Minho'nun yüz hatları gerilirken Hwang daha da geriliyordu.

"Bilmiyorum delta ama söylenene göre ruh eşini arıyormuş.Bir vita arıyor sanırım.
Bizim okuldaki tek vita jennie ama onun ruh eşi lisa.Yani diyeceğim o ki dikkat et.Senin ruh eşin olduğu için felixe yaklaşabilir.Biraz psikopat olduğunu söylediler."

Hwang'ın gözleri mora dönerken deltası çıldırır gibi sesler çıkarıyordu."Benim omegama kimse yaklaşamaz!"

Felix deltasını hissederek bahçeye koştuğunda gözleri mora dönen ve bilincini kaybeden deltaya sımsıkı sarıldı.

-Deltam sorun yok,burdayım.

Minho hüzünle felixe baktı,Hwang için endişelendiği için yüzüne bile bakmamıştı.

Hiçbir şey söylemeyerek arkasını döndü,hem omegasına felixten uzak duracağına dair söz vermişti.

Hiçbir şey söylemeyerek arkasını döndü,hem omegasına felixten uzak duracağına dair söz vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin