episode 36-sello borrado

458 43 49
                                    



Jisung yatağında acı içinde kıvranıyordu,minho kızgınlıktaydı.

Asla kendinden yardım istememiş,omegaya tek bir mesaj bile atmamıştı.

Jisung onu o kadar fazla kez reddetmişti ki son dönemlerde omegayı rahatsız etmemek adına yanına yaklaşmıyordu.

Ruh eşinin bu kadar acı çekmesi jisunga fazla gelmişti,yerinden kalkarak kıyafet dolabına ilerledi.
Elinde geçirdiği beyaz salaş tişörtü ve siyah kısa şortu hızlıca giydi.
Çikolata gibi kokan feromonlarını bastıramıyordu.
Kızgınlığa giren alfası olsa da alfayı deli gibi arzulayan oydu.

İyice düşünmüştü ve alfasını affetmeye karar vermişti,
Alfa her ne kadar tanışmalarının başında onu çok kırmış olsa da jisung onu kat ve kat daha fazla kırmıştı ve alfa ağzını açıp da omegasına tek bir kötü laf etmemişti.

Jisung dolan gözlerini kapatarak sakinleşmeyi bekledi ve ardından evden çıktı.

Biraz bekledikten sonra taksi gelmişti,hızlıca bindi ve alfasının evini tarif etti.

Minho alnına yapışan saçlarını geriye taradı,deliriyordu.
Her bir hücresi jisungu istiyordu,omegasının çikolata kokusunu odasında istiyordu.

O ince beli sıkıca sarmak ve teninde gezmek istiyordu ama en önemlisi omegasının bir kez olsun ona aşkla bakmasını istiyordu.




Çırılçıplaktı ve bu bile onu rahatlatmıyordu,ruh eşini bulmuş olduğu için sakince geçiremiyordu kızgınlığını.

Kapı çalınca bir an için omegasının kokusunu aldı zannetti ama bu imkansızdı,
Jisung ona gelmezdi ki,jisung bağı koparmak istiyordu.

Boxerını giyerek odadan çıktı,kapı deliğinden baktığında jisungu gördü.Omeganın başı öne eğikti,o güzelim dudaklarını dişliyor kızarık yanaklarla kapıya bakıyordu.

Minho geri çekilip derin bir nefes aldı,hayal gördüğünü düşünüyordu.Kapıyı açtığında omegası karşısındaydı.

Jisung alfasına baktı,kaslı vücudundan terler akıyordu.Elini kapıya yaslamış arzu dolu bakışlarla omegasını inceliyordu.
Boxerından belli olan kabarıklık yutkunmasına sebep oldu ve gözlerini kaçırdı.

"Sen herkese kapıyı böyle mi açıyosun alfa?"sesi tripli çıkmıştı,minho onun güzelliğine bitmişti.Omegası onu kıskanıyor muydu?

"Hayır bebeğim,sadece omegama açarım "bu halde""

Jisung alfasından izin alır gibi baktı,daha fazla kapıda dikilmek istemiyordu.

Minho geri çekildi,kesinlikle hayal görüyordu.

Jisung kapı kapandıktan sonra alfasına yaklaştı,minho bu adım karşısında şaşırdı.Bu bir rüyaysa bunu doyasıya yaşamalıydı.

Eli omegasının ince belini bulurken burnunu mühür yerine yasladı,çikolata kokusunu içine çekince alfası durulmuştu.

Daha fazlasını istemiyordu bile,bu güzel koku ona yeter de artardı.





Daha fazlasını istemiyordu bile,bu güzel koku ona yeter de artardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin