nil öztürken acilinden ömer hoca'yı bulmam lazımdı. hem de en acilinden. dersimiz rehberlikti ve ömer hocayaydı ama şu an öğle teneffüsündeydik ve benim derse girmeden önce ömer hocayla konuşmam lazımdı.
eve gitmem lazımdı. hem de en acilinden.
ömer hoca bizim katta nöbetçiydi ve yanında aksel vardı.
aksel ne alaka?
soru soruyordu.
"hocam." diye mırıldandım. ikisinin de ilgisi bana döndü. "bir dakika nilciğim. soruyu anlatayım sana döneceğim." dedi. aksel hemen "yok hocam ben diğer derste gelebilirim." dedi. aksel'e minnetle baktım.
"hocam annemi aramam lazım." dedim telaşla. "hayırdır?" dedi aksel.
ömer hoca beklentiyle bana bakıyordu. "eve gitmem lazım da." dedim. ömer hoca anlayışla gülümsedi ve telefonunu uzattı. "benden arayabilirsin nil." dedi ve aksel'in sorusuna döndü.
hemen annemi arayıp beni almasını istedim. kalbim deli gibi çarpıyordu.
arada sırada olur olmadık yerlerde bi anda düzensizce atmaya başlıyordu ve nefesim daralıyordu.
telefonu kapatıp ömer hocaya verdim. "teşekkürler hocam." dedim. aksel de soru için teşekkür etti ve peşimden geldi.
ne?
aksel niye peşimden geliyordu?
bana yetişti, yan yana yürümeye başladık. "sorun ne?" diye sordu ilgiyle.
nefes al, nefes ver.
"kalbim..." diye mırıldandım. şaşkınca bana baktı. "...ağrıyor." dedim.
bir şeyin yok. nefes al, nefes ver.
"annen gelecek miymiş?" dedi. "hayır." dedim.
annem başka bir yerdeymiş ve işi varmış. babam zaten nöbete gitmişti.
abim de gelmezdi.
hırkasını çıkartıp bana uzattı.
"belki biraz uyursan geçer." dedi. hırkasını yastık olarak kullanmama izin vermişti.
tebessüm ettim.
"teşekkür ederim." dedim.
sırama oturduğumda izin istercesine bana baktı.
"zil çalana kadar yanımda durabilirsin." dedim. gülümseyerek yanıma oturdu. "uyumayacak mısın?" diye sordu.
nefes alış-verişlerim düzensizdi.
"canım yanıyor, bu halde uyuyamam." dedim. burukça beni izliyordu.
"saçlarımla oynar mısın? belki o zaman uykum gelir." dedim ve sıraya başımı koydum. aksel de saçlarımla oynamaya başladı.
haklı çıkmıştım. bir süre sonra istemsizce uykuya dalmıştım.
AKSEEEEELLLL AŞIĞIMMMM
4.10.23'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her gece|texting
Short Storytamamlandı. nil öztürk lise üçüncü sınıf öğrencisiydi. okulda her ders kitap okurdu. nil'in çevresi geniş değildi. az buz arkadaşları vardı ve bu ona yetiyordu. o minik çevresiyle mutluydu. ta ki bilinmeyen bir numaradan aşk itirafı gelene kadar. ...