1K🌸
05**: temizlik odasına gelebilir misin? (11:04)
nil: dersteyiz anonim (11:06)
nil: bir sorun mu var
05**: bilmiyorum kendimi iyi hissetmiyorum
nil: eğer gelmemi istiyorsan Faruk hocaya yalvaracağım
05**: sen bilirsin
nil: geleyim mi gelmeyeyim mi?
nil: net bir cevap ver
05**: gel
nil: tamamdır
-
nil telefonunu gizlice cebine attı ve elleriyle yanaklarına vurdu. yanakları hafif kızardığında ayağa kalktı ve hocanın yanına ilerledi.
"hocam midem çok bulanıyor, lavobaya gidebilir miyim?" dedi. sesinin kötü çıkmasına özen göstermişti.
faruk hoca nil'i süzdü ve "acil mi?" diye sordu. nil gözlerini kırpıştırarak, "evet hocam. çok acil." dedi.
anonim ise anlamlandıramadığı bir şekilde huzursuz hissediyordu.
"git ama hemen dön." dedi. aynen hocam, aynen.
nil hemen sınıftan çıkarak temizlik odasına girdi. karanlıktı. "anonim?" dedi çekingence.
anonim bir anda nil'e sarıldı. nil ne yapacağını bilemeden ellerini anonimin sırtına koydu. anonim güvendeydi. bir şey yoktu.
"sorun ne?" diye sordu nil merakla. anonim nil'in arkasına geçti ve konuşmadan kızın saçlarıyla oynadı.
"pekala, demek ki seni tanıyorum. yoksa konuşurdun." dedi nil. anonim gülümsedi fakat nil bunu göremedi.
anonimin elleri hala nil'in saçlarında dolanıyordu. nil nedense kendisini huzurlu hissetmişti.
bu çocukta bir şey vardı.
"artık gideyim mi, dersim faruk hocaya." dedi nil.
gitmek istemiyordu, gitmesi gerekiyordu.
anonim bir şey demeyince nil bunu 'git.' anladı ve kapıya yöneldi. tam o sırada anonim nil'in kolundan narince tuttu. nil şaşkınca ona bakıyordu fakat yüzünü gizlemişti.
"noldu?"
anonim bir şey demeden ellerini nil'in boynuna götürdü. nil, boynuna temas eden zincirle irkildi.
anonim ona kolye mi almıştı?
hem de geçen gece konuşmalarına rağmen.
kolyeyi taktıktan sonra anonim nil'in avucuna bir kağıt bıraktı ve onu kapıya doğru itekledi.
artık gidebilirdi.
nil'in kalbi delilercesine çarpıyordu. anonimin de ondan bir farkı yoktu.
nil sınıfa girer girmez kolyesini çıkartıp inceledi. üstünde yıldız (galiba kutup yıldızı) vardı ve çok güzeldi. ardından sıranın altından gizlice anonimin verdiği nota baktı.
'kutup yıldızları bunca yıl boyunca insanlara en umutsuz zamanlarında bir ışık saçıp yol göstermiştir. sen de benim kutup yıldızı'msın. seni seviyorum.'
nil kabullenemese de gün geçtikçe anonime bağlanıyordu.
-
anonimin aldığı kolyeye ve nota karşı yorumunuz????
24.10.23'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her gece|texting
Short Storytamamlandı. nil öztürk lise üçüncü sınıf öğrencisiydi. okulda her ders kitap okurdu. nil'in çevresi geniş değildi. az buz arkadaşları vardı ve bu ona yetiyordu. o minik çevresiyle mutluydu. ta ki bilinmeyen bir numaradan aşk itirafı gelene kadar. ...