nil öztürk
1 ay sonra"aç mısın kuzum?" annem şefkatle bana bakıyordu.
tamı tamına 1 aydır hiçbir yere gitmeme izin verilmiyordu. ailemin bu kadar katı olduğunu bilmiyordum. babam bana hâlâ çok kızgındı. tamam bir hata yapmıştım fakat babam da fazla abartmıştı.
"yok." dedim sadece. annem hüzünle tebessüm edip, "baban şu an öğretmeninle konuşuyor. seni çağırmamı istedi."
öğretmenim?
"hangisi?" "matematikçi."
heyecanla odamdan fırlayıp salona koştum.
ömer hoca ve aksel iyi anlaşıyorlardı.
aksel...
onu çok özlemiştim. belki de bana bir sürü mesaj yazmıştı ama ben görememiştim.
aksel'le konuşmayı özlemiştim.
"hah, bizim kız da geldi hocam. ona veriyorum şimdi." dedi babam bana telefonu uzatırken.
"ALO?" heyecanımı saklamaya çalışsam da başaramamıştım.
karşı taraftan bir gülme sesi geldi.
"nasılsın nil?" dedi ömer hoca. "iyiyim hocam. siz nasılsınız?"
"iyiyiz biz de. sağ olasın. nasıl gidiyor? konu eksiklerin oluştu. farkındasın değil mi?"
iyiyiz. biz. de.
biz.
aksel ve ömer hoca?
"farkındayım hocam." diye mırıldandım.
aksel yanında mıydı?
"bu numaraya birkaç tane pdf yolladım. okula döndüğünde onlara çalışarak gelirsen halledersin." "çok teşekkür ederim hocam."
bir anda telefon yüzüme kapandı. beş dakika sonra tekrar aradıklarında bir hışırtı oluştu ardından başkası konuştu.
"alo?"
aksel...
bu ses aksel'e aitti.
"alo..." dedim özlemle.
"aksel ben." gülümsedim. "biliyorum hocam." dedim.
babam mutfağa geçmiş sigara içiyordu ama yine de aksel'e seslenmek istememiştim.
"seni çok özledim."
gözlerim dolmuştu.
"ben de."
"bildiğini biliyorum."
tam o sırada babam içeri geldi. "tamamdır hocam. her şey için teşekkürler. ben pdfleri çıkarttırırım."
"geçmiş olsun, seni seviyorum."
ağlama nil, ağlama.
şu an olmaz.
"görüşürüz hocam." dedim ve telefonu kapattım.
aksel'i çok özlemiştim.
"pazartesi okula dönebilirsin. herkese ayağını kırdığını söylemiştik. ona göre." dedi babam.
aksel'i görmeme 4 gün vardı.
babama samimiyetsizce gülümseyip "sağ ol." dedim.
odama koşarak gittim ve kendimi yatağa atıp ağlamaya başladım.
-
05**: seni seviyorum
30.11.23'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her gece|texting
Short Storytamamlandı. nil öztürk lise üçüncü sınıf öğrencisiydi. okulda her ders kitap okurdu. nil'in çevresi geniş değildi. az buz arkadaşları vardı ve bu ona yetiyordu. o minik çevresiyle mutluydu. ta ki bilinmeyen bir numaradan aşk itirafı gelene kadar. ...