2.Bölüm

423 19 8
                                    

Kuzenim Nevin'in kapısını çalmıştım. Nevin benim hem dostum, hem de kardeşim gibiydi. Hiç bir zaman ayrı kalmamıştık. Her yere birlikte giderdik, herşeyi birlikte yapardık. O olmasa ayakta durmayı başarabilir miydim bilmiyorum. Ama şuan hayatımda dost olarak bir tek Nevin var. Onu da asla kaybetmek istemiyorum.

Dakikalar sonra Nevin, telaşlı bir şekilde kapıyı açtı. Beni görür görmez gülümsedi ve sıkıca sarıldı.

"Gizem! Neredeydin sen? Çalıştığın markete gittim yoktun. Çok merak ettim"

Diyerek ayrıldı benden. Ona herşeyimi anlatabilirdim

"Ölüm döşeğinden döndüm resmen! "

Dedim heyecanlı bir şekilde.

"Nasıl?! İçeri gel ve herşeyi anlat"

Gülümsedim ve ayakkabılarımı çıkarttım, içeri girdim.

Birlikte salona geçtik. Koltuklara oturduk ve Nevin gözlerini kocaman açmış, meraklı gözlerle herşeyi anlatmamı bekliyordu. Derin nefes alarak herşeyi en başından anlattım. Şu kolye olayı hariç, kolye normal birşey olduğu için anlatmaya gerek duymadım.

"Şaka yapıyorsun! Nasıl seni öldürmedi?! Aşk görüyorum! "

"Saçmalama, bir katile mi aşık olacağım? İğrenç! "

Dedim gülerek. Sonrasında ayağa kalktım.

"Ben odama gidip üstümü değiştireceğim. Çok bunaldım"

"İstersen banyoya gir"

"Akşam gireceğim. Şuan çok yorgunum"

"Sen bilirsin"

Odama girdim ve kapıyı kapattım. Hemen kolyemi arkadan çıkarıp takılarımın olduğu bölüme astım. Hızlıca üstümü çıkarmaya başladım.

Alaz Demir

"Ne yani, ben mi iğrençmişim? Onu istesem öldürürdüm, şimdi iğrenç mi oldum? "

Dedim kendi kendime. Bilgisayarımdan onu izliyordum. Ama bu koyduğum kolyedeki kamera çok küçüktü. Herşeyi rahatça göremiyordum. Bir gün evine gidip kamera koymalıydım, evde olmadığı bir gün..

Bir dakika, kolyeyi astı, kolyenin karşısına geçti..
Ne! Soyunuyor! Elimle yüzümü kapattım ama parmak aralarımdan görüyordum.

Üstünü giyinmişti ve herşeyi görmüştüm. Sapık değilim! Yanlış anlamayın! Sadece görmek istedim..

Gizem Kaya

Üstümü giyindikten sonra kapımdan beri Nevin'e seslendim.

"Nevin, hadi üstünü değiştir ve dışarı çıkalım! "

"Tamam! "

Dedi içeriden gelen Nevin'in sesi. Derin nefes aldım ve yatağa oturdum. Karşımda asılı olan Alaz Demirin verdiği kolyeye göz gezdirdim oturduğum yerden beri.

Alaz Demir

Gizem buraya bakıyordu. Gizemde biraz göz gezdirme fırsatı buldum. Açık kahverengi saçları vardı.. Güneşte parlayan ela gözleri vardı.. Güzel kumral teni..

O an onun çok güzel biri olduğunu fark ettim. Gözlerimi kırpıştırdım. O sırada aklıma bir fikir geldi. Demek ki bir arkadaşıyla falan dışarı çıkacaktı söylediğine göre. O sırada odasına gidip kamera takabilirdim. Evet, harika bir fikirdi bu!

Gizem, en sonunda yataktan kalktı..

Gizem Kaya

"Gizem ben hazırım! "

katilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin