Sabah telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım. Esneyerek telefonun ekranına baktım. Arayan babamdı. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Kızım uyandın mı?"
"Hı hı"
"Acele et uçak kalkacak havaalanına yetişmemiz lazım"
"Ne uçağı?.."
Bir anda uykulu gözlerimi kocaman açtım.
"Uçak! Siz havaalanına geçin beni bir arkadaşım getirecek. Ve rica etsem valizimi alır mısınız?"
"Tabi alırız da arkadaşın-"
"Tamam baba seni seviyorum hoşçakal!"
Hızla telefonu kapattım.
"Alaz çabuk uyan! Uçağın kalkmasına 1 saat var"
"Hı"
Dedi Alaz gözleri kapalı bir şekilde. Kolundan çekiştirmeye başladım. Sonra Alaz uykulu bir şekilde doğruldu. Çıplak olduğumu fark ettiğimde hızla kalktım yataktan ve iç çamaşırlarımı giyindim.
Alazda yataktan kalktı. O da iç çamaşırını giyindi ve bana döndü."Elbiseyle gelmiştim buraya. Havaalanına böyle mi gideceğim! Her neyse yapacak bir şey yok.
"Benden giyin"
"Hı?"
Dedim şaşkınlıkla. Alaz kendi valizini açtı ve içinden iki parça kıyafet çıkarıp yatağa koydu.
"Bunları giyin"
Yatakta duran kıyafete baktım. Gri eşofman ve beyaz bir tişört vardı. Hızlıca üstüme geçirdim. Tişört çok bol olmuştu. Eşofman da çok bol olmuştu ama belimden düşmüyordu.
"Çok yakıştı. Elbiseni valize koydum haberin olsun"
"Peki. Hadi çıkalım"
Alaz hızlıca üstüne tişört, altına ise şort giyindi. Bacak kasları belli oluyordu. Gözlerimi bir kaç saniye ondan alamadım.
"Hadi gitmiyor muyuz?"
"Tabii.."
Durdum ve parmaklarıma baktım. Yüzüğüm yoktu. Komidinin üstüne baktığımda oradaydı. Hızlıca parmağıma taktım.
"Çıkalım"
Dedim gülerek ve hızlıca evden çıkıp Alazın arabasına bindik.
Alazın şoförü arabayı sürmeye başlamıştı.
Alaz ise tam yanımda oturuyordu. Alaz durdu ve beni süzdü.
"Dün gece çok güzeldi"
Dedi sırıtarak.
"Ya Alaz!"
Dedim utanarak. Utandığımı anladı ve kolunu yavaşça ve nazikçe omzuma koydu. Kafamı omzuna yatırdı. Alazın omzuna gömüldüm.
"Alaz, seni çok seviyorum"
"Bende seni seviyorum"
Dedi ve robot suratını sıcak bir gülümseme kapladı.
Havaalanının önüne gelip Alazla birlikte arabadan indik.
Gülümseyerek Alazın elini sıkıca tuttum. Dün ki geceden dolayı kalçam ağrıyordu fakat çaktırmıyordum.Tam o sırada babamın sesi duyuldu arkamızdan. Eyvah, babam... şimdi bitmiştik.
"Gizem.."
Alaz ile aynı anda babama döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil
RandomGizem, yarı zamanlı, sıradan bir market çalışanı. Ve markete gelen bir seri katil. Bu iki kişi aşk yaşayabilir mi? Belki.