5.Bölüm

207 8 1
                                    

Şok içinde Alaza bakıyordum. Bana sevgilim mi demişti? Beni kıskanmış mıydı?

"Öyle mi? ''

Dedi adam gözünü devirerek

"Öyle.. "

Dedi ve bana döndü.

"Hadi hayatım, biz gidelim"

Kafamı salladım. Arkamızı döndük ve yürümeye başladık. Oradan uzaklaştığımızda elimi çekmeye çalıştım ama Alaz elimi bırakmıyordu.

"Alaz bıraksana elimi"

Alaz durdu, onunla beraber bende durdum. Önce bana baktı, sonra ellerimize baktı. Yavaşça elimi bıraktı.

"Özür dilerim rahatsız olduysan"

Şok üstüne şok yaşıyordum. Alaz özür dilemişti, hemde basit bir şey için.

"Şey, sorun değil"

Hafifçe gülümsedi, sebepsizce dudak kenarlarım yukarı kalktı, gülümsedim.

Sonra gözlerini benden kaçırdı.

"Hadi daha yolumuz var! "

"Evet hayatım.. "

Dedim ona bakarak. Bana baktığında hızlıca kendime gelmeye çalıştım. Ne demiştim ben?!
Yutkundum ve elimle ağzımı kapattım.

"Pardon.. Yani.. Hadi gidelim"

Sessizce güldü ve yürümeye başladı. Çok hızlı yürüyordu, adımlarım ona yetişemiyordu

"Yavaş olsana! "

Dedi ve arkasına, yani bana baktı. Baya gerisinde kalmıştım.

"Biraz hızlı yürümeye çalış"

Bu adam duygusuzdu! Ve sinirlerimi bozmuştu!

Adımları tekrar hızlandı. Ona yetişmek için hızlıca yürümeye çalışıyordum.

Bir anda ağzımdan çığlık sesleri döküldü. Gözlerimi açtığımda çamurun içindeydim. Üstüm, başım, saçlarım çamurdu. Alaz yavaşça yanıma geldi ve güldü.

"Çok mu komik ya! Her yerim çamur oldu! "

Çamura girdi ve beni yavaşça kucağına aldı. Birlikte çamurdan çıktık. İğrenç göründüğüme emindim.

"Kesinlikle iğrenç görünüyorum.. "

Diye mırıldandım.

"Hayır.. Hâlâ güzelsin.. "

Dedi gözlerini benden ayırmadan. Gözlerimi ona çevirdim. Yutkundu ve gözlerini benden çekip yola baktı. Alazın kucağındaydım, çamurluydum, ormandaydık. Harika ya!

Somurttuğum sırada Alaz durdu. Beni bir odunun üstüne oturttu. Sırtındaki çantasını yere koydu ve üstündeki tişörtü çıkartmaya başladı.

"Hey, ne yapıyorsun?! "

Cevap vermedi ve üstündeki tişörtü tamamen çıkarttı. Karın kaslarıyla göz göze geldiğimde yutkundum ve Alazın yüzüne baktım. Bana yaklaştığında geri çekildim. Ne yapacaktı! Lanet olsun sapığın tekine mi aşıktım!

Güldü.

"Merak etme niyetim kötü değil. Ayrıca daha 18 yaşında bir kızsın seninle sevişecek değilim"

Dedi vücudumu süzerek. Ellerimle vücudumu kapattığımda tekrar güldü. Bana iyice yaklaşmıştı. Bir anda eli tişörtümün altına gitti.

"Ne yapıyorsun sen?! "

katilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin