3.Bölüm

282 9 1
                                    

Gizem Kaya

Sabah gözlerimi açtığımda karnım çok fazla ağrıyordu. Hemen elimi karnıma bastırarak yatakta doğruldum. Oflayarak yataktan kalktım ve hemen odamdan çıkıp tuvalete girdim.

Evet, regl olmuştum. Bugün benim regl dönemimdi, ve unutmuştum.

Tuvaletten çıkıp odama girdim. Yatağa oturduğum sırada odaya Nevin girdi.

"Gizem, iyi misin? "

"Regl oldum. Karnım çok ağrıyor"

Dedim acıyla.

"Dur bekle ağrı kesici olacaktı hemen getireyim"

Diyerek odadan çıktı. Saate baktığımda oldukça geç olmuştu. Öğlene geliyordu. Ah, bir dakika. Bugün Berkayla buluşacaktım. Tamamen unutmuştum.

Nevin odama gelmişti ve elindeki hap ile suyu bana vermişti. Hapı içtikten sonra elimdeki suyu Nevine geri verdim.

"Ben içerideyim. Sen biraz dinlen istersen"

"Tamam"

Odadan çıktığı anda telefonum çalmaya başladı. Arayan kişi Berkaydı.

"Alo"

Dedi Berkay.

"Efendim Berkay? "

"Bugün buluşacağız değil mi? "

"Tabii ki buluşacağız"

Alaz Demir

Ne? Berkay denen çocukla mı buluşacaktı?
Evet şuan onu bilgisayardan izliyordum. Bence bu psikopatlık değil, sadece.. Merak.. Anlarsınız ya..

Gizem Kaya

"Hangi kafede buluşacağız? "

Dedi.

"Hımm şey.. Hemen bizim marketin üstünde bir kafe var ya. Yeni açılan. Orada buluşalım mı? "

"Tamamdır! Saat 3te görüşürüz o zaman! "

"Tamam! Görüşürüz! "

Telefonu kapattım ve derin nefes aldım. Karın ağrım geçmişti. Ayağa kalktım, odamdan çıktım.

"Nevin ben banyoya giriyorum! "

"Tamam! "

Banyoya girdim ve üstümü çıkarıp suyun sıcak tarafını açtım. Çok üşüyordum bugün.

***

Banyodan çıkıp bornozumla birlikte odama girdim. Önce giyeceğim kıyafetleri çıkardım. Ve bornozu yavaşça çıkardım.

Alaz Demir

Ah, soyunuyor! Ve bende bunu heyecanla izliyorum. Şaka gibiydi. Ama sadece arkasını görüyordum. Gözlerimi bilgisayardan ayırdım.

"Ah, ne yapıyorum ben sapık gibi. "

Dedim ve bilgisayarı sertçe kapattım.

Gizem Kaya

Saat üçe geliyordu ve hazırdım. Hemen Nevine haber verip evden çıktım.

Üstümde toz pembe,çok açık renk bir pembe elbise vardı. Kısa bir elbiseydi ama çok tatlıydı. Saçlarım tepeden at kuyruğuydu.

Sonunda kafeye gelmiştim. Çok yorulmuştuk çünkü baya yürümüştüm. Hemen kafeye girdim. Kafede Berkayı ararken birden omzumda bir el hissettim. Arkamı döndüm. Bu Berkaydı.

katilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin