****
Gözlerimi zar zor açtığımda başımda sinirli bir şekilde beni bekleyen Nevini gördüm.
Hemen doğrulmaya çalıştım ama yoğun baş ağrım buna izin vermedi."Neden benden habersiz barlara gidiyorsun sen ya?!"
"Bar mı?.. "
Dedim ve dün bara gittiğim aklıma geldi. Hızlıca doğruldum.
"Ben nasıl buraya gelebildim?! Hangi taksiyle? Yoksa sarhoş biriyle mi geldim? Sen mi getirdin beni? "
"Hayır. Alaz getirdi. "
"Ne?! "
Dedim çığlık atarak. O mu getirmişti beni? Onun orada ne işi vardı? Nasıl olmuştu bu?
Hemen telefonumu aramaya başladım fakat bulamadım.
"Telefonum nerede? "
"Telefonun mu? Bilmiyorum. Cebinde yok mu? "
Ceplerime bakındım ama yoktu.
"Telefonum yok! "
Tam o sırada kapı çaldı. Hemen ayağa kalktım, Nevinde peşimden geldi. Kapıyı açtığımda karşımda telefonu getirmiş bir polis umuyordum. Ama karşımda duran kişi polis değil, Alazdı.
Gözlerimi kocaman açarak ona baktım.
"Selam Gizem. Telefonunu düşürmüşsün, bende getirdim"
Diyerek telefonumu uzattı. Hemen telefonumu aldım.
"Teşekkürler. Dün kötü bir şey yapmadım değil mi? "
Sadece güldü. Belli ki bir şeyler yapmıştım.
"Ya cevap ver! Bir şey olmadı değil mi? "
"Bilmem. Sadece kocan olduğumu öğrendim"
"Ne?!"
"Dün dedin ya, ben senin kocanmışım"
Alaz bundan eğleniyor gibiydi.
Hemen ağzımı kapattım utançla. Tekrar güldü ve arkasını döndü.
"Ama sorun değil karıcığım"
Dedi ve yavaş yavaş gitti. Karıcığım mı? Eriyip gidecektim şimdi. Arkasından baka kalmıştım. Nevin kapıyı kapatıp bana döndüğünde gülümsüyordum.
"Hey, Gizem iyi misin? "
"Karıcığım dedi.. "
Nevin bir elini suratına götürdü sabır istercesine.
Sonra ellerini omzuma koyup beni kendime getirmeye çalıştı."Kendine gel Gizem! Aşık olmadığını söyle! "
"Hayır bu aşk değil. Sadece bir tık fazla hoşlantı. "
"Tanrım! Gel bari kahvaltı hazırlayalım"
"Tamam! "
Dedim mutlulukla.
2 saat sonra
"Gizem ben çıkıyorum! "
Diye seslendi bana Nevin.
"Görüşürüz! "
Diye seslendim. Nevin evden çıktı. Nevin bugün hoş bulduğu bir çocukla randevuya çıkıyordu.
Telefonumu elime aldım ve Alazla mesajlaşma sayfasına girdim. Tam bir şey yazacakken kaşlarımı çattım. Ve telefonumu kapattım. O benim annemi öldürmüştü, ona aşık olmamam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil
RandomGizem, yarı zamanlı, sıradan bir market çalışanı. Ve markete gelen bir seri katil. Bu iki kişi aşk yaşayabilir mi? Belki.