10

140 21 7
                                    

Uyandığımda mandalina kokusu beni karşılamıştı, iyice ayıldığımda yoongi' nin yanımda yüz üstü uyuduğunu gördüm.

Gece aklıma doluştuğunda güldüm, üstüne giderek burnumu boynuna bastırdım.

"Kralım"

Mırıldandığında dudaklarımı kulağına sürtüp fısıldadım.

"Uyanın"

Kıpırdandığında elimi koluna sardım, bana döndüğünde burunlarımızı sürttüm.

"Öğle oldu"

Gözlerine baktığımda kalkarak saçlarını geri attı.

"Kimse uyandırmadı mı?"

"Hayır"

Kafamı eğdiğimde üstüme geldi, dudaklarımı öptüğünde güldüm, kollarımı boynuna sardığımda geri giderek uzandım, üstüme çıktı ve dudaklarıma baskı uyguladı, alt dudağımı dişleri ile çekiştirdi.

Ellerimi saçlarına daldırdığında dudaklarımı dudakları arasına alarak emdi ve üst dudağıma geçti.

Nefesim yetmediğinde geri çekildim, yanağımı öptüğünde güldüm, üstüme uzandı ve  belimi okşadı.

"Günaydın"

"Günaydın"

Ona döndüğümde gözlerime baktı, dudaklarını öperek geri çekildi ğimde güldü, burun umuzu sürttü ğünde elimi yanağına koydum ve okşadım.

Tamamlanmış gibi hissediyordum, geri çekildik ve sıkıca boynuna sarıldım, gülerek beni üstüne çektiğinde boynunu öptüm, belime sarılıp güldüğünde bende güldüm.

Çenesini öptü ğümde saçlarımı okşadı.

"Hadi kahvaltı yapalım "

"İstemiyorum"

"Neden?"

"Böyle kalalım"

Kafamı boynuna gömdüğümde saçlarımı öptü.

"Odaya getirsinler"

"Olur"

Geri çekildiğimde kalktı, kapıdaki adamlara söyleyerek yanıma geldiğinde burnunu öptüm.

"Duş almalıyım"

"Kıyafetlerimi giyebilirsin"

"Seninle duş almak istiyorum"

"Mart ayında değiliz hoseok"

Kaşlarımı çattım.

"İstemediğini söyle, zorlamam"

Kalktığımda  elimi tutarak kalktı, belime sarılarak belimde ki kuşağı çözdüğünde yutkundum.

Geceliğimi açarak ellerini karnıma koyduğunda yutkundum, parmakları tenim yakarken boynumu öptüğünde kollarından çıktım.

"Tek yıkanıcam"

Hızla banyoya girdim, kahkasını duyduğumda derin bir nefes aldım, kendi sonumu istemiş gibi hissetmiştim.

Çok utanmıştım.

/

sope : LossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin