Rozdział 20 (nareszcie)

72 6 28
                                    

Wgl co sądzicie o pandora gate? Pozdrawiam ludzi z przyszłości XD

8 października

(Per. Polska)

KURWA MAĆ nareszcie jest jesień. A że polaczek cebulaczek to jesieniara #1 więc trzeba coś upiec z tej okazji. WIĘC ROBIMY BUŁECZKI CYNAMONOWE Z POLACZKIEM.

P: dobra witam w kuchni polaka ponownie dzisiaj robimy wyśmienite bułeczki cynamonowe bo mojego ojca nie ma w domu to się wydzierać mogę jajajajjajasj

HAHAHAHAHAHHahHa

Dobra to jedna szklana (200ml) gorącego mleka takiego w garnku podgrzane gówniarze bo jak do mikrofali dacie to srakę będziecie mieć.

Jakoś tak 1/4 masła czyli 50g

20g świeżych drożdży bo tak
Jak macie te inne drożdże co żreć nie można to 7g.

No i dajcie to masło do tego w chuj gorącego mleka żeby się rozpuściło. Jak się rozpuści to sprawdźcie jaka temperatura. Jak takie zimno letnie do dajcie drożdże. I kurwa spróbujcie się dać do gorącego bo wtedy zabijecie te drożdże i dożywocie w więzieniu dostaniecie za zabicie ich.  No i mieszu mieszu.

Do osobnej miski.

3 łyżki cukru takiego zwykłego.

300g mąki pszennej (typ 500 lub 650 co to kurwa znaczy)

1/4 łyżeczki soli nie wiem ile to gram

1 całe jajo

No i potem te rozpuszczone drożdże wlewany do naszej szamańskiej mikstury. No i mieszu mieszu. Potem wyrabiamy ciasto dopóki nie będzie się kleić do rąk (można dodać mąkę jak się wyrobić gówniarz nie chce). Jak wyrobicie to dajcie do miski i czekajcie aż wyrośnie. Nie podam wam czasu bo tak. Ciasto ma podwoić swoją wielkość. Tak.

P: BOŻE GŁUPIA BABO CO TY PIERZYSZ TWOJE DZIECI CIEBIE NIE KOCHJĄ.

Wracając do przepisu. To jak wyrośnie wałkujemy do gówno aż będzie takim fajnym prostokątem i smarujemy roztopionym masłem. Robimy posypkę.

1-3 łyżeczki cukru

1-3 łyżeczki cynamonu.

MIESZU MIESZU. W osobnej miseczce i sypiemy na rozwałkowane ciasto tą posypkę.  Tak żeby całe posypać. TAK MOCNO POSYPAĆ. Gdy posypaliśmy to zawijamy w rulonik od tej dłuższej strony. I TNIEMY MUCHAHHAHA.
W takie kółeczka można nożem EHEHEHEH.
Blachę wykładamy papierem do pieczenia i dajemy na to nasze bułeczki. Nie dawajcie ich tylko na siebie.

Do rozgrzanego piekarnika do 180*C dajemy tą blachę. 2 półka od spodu z funkcją góra dół. I czekamy jakieś 20 / 25 minut. Trzeba je obserwować. Wgl jak wam zostanie jeszcze trochę tej posypki to możecie je posypać jeszcze od góry.

P: DOBRA minęło jakieś 30 minut i trochę się spaliły. KURWA MAĆ. NO TO JEST MOCNO PRZYPIECZONE OKEJ?? Uwaga test smaku

AM AM AM

P: kurwa mocne 10/10. Pozdrawiam.

Dałem swoje bułeczki na talerz i poszedłem do swojego pokoju. KURWA DRAMY SIĘ DZIEJĄ.

Wyjebałem się na łóżku włączając laptopa (około 5 złamanych żeber). KURWA MAĆ DRAMY SIĘ DZIEJĄ NO NO NO. O kurde powtórzyłem się. Trudno.

10 października

(Per. Niemcy)

Jest za dużo perspektywy polski

Gówno.

Wstałem rano z mojego zajebistego rycz bycz łóżka.Wyszedłem z mojego rycz bycz pokoju. Wjebałem się do mojej rycz bycz kuchni. Zrobiłem chujowe płatki z mlekiem rozwodnionym bo ojciec nie przyniósł. A to dlatego bo ma jebany romans gej jeden (kurwa sam jesteś gejem).

N: Scheiße to
Li: cio powiedzialeź? Polwieml wujgoli leszy
N: jestem dorosły to ja mogę.
Li: acha
N: MÓWI SIĘ AHA NIE CH KURWA NIE MA TAKIEGO CZEGOŚ JAK ACHA KTO TEN POLSKI WYMYŚLAŁ

Dobra walić konia w to. Ubrałem się w moje rycz bycz ubranka. Znalezione w lumpeksie.  Na przecenie. Takkkkk.

ONA MIAŁA DZIESIĘĆ LAAAAT
TERAZ OGLĄDAM ŚWIAT ZAA KRAAAT
CHCIAŁEM DOBRAĆ SIĘ DO MAAAAJT
I WMAWIAM ŻE TO ŻAAAAAART

Czekałem na rzeszę aż wyjedzie swoim rycz bycz autkiem. Ponieważ mnie do szkoły zawozi.

Rz: a spróbuj się jeden dostać to każdemu powiem jaki wulgarny jesteś
N: to ja powiem że śpisz z pluszakiem z wzorem twojego kochanka
Rz: oferuje darmowe piwo, 50 euro, trzy paczki kiełbasek i parówek, wraz z sosami do parówek i chleb.
N: dobra

Tak oto dojechaliśmy do szkoły w grobowej ciszy. Grobowa cisza to będzie na dzisiejszym sprawdzianie z matmy dotyczącym wykresów. Jebać wykresy. Byle na 2.

Na chuj przebierać buty. Poszedłem tak na lekcję. Pierwsza była historia z nowym gościem. Jedyne co o nim zapamiętałem to to że lubi zbierać kamienie. A i ma pryszcze na czole. Zwiemy go „zagubiony kamieniarz". Bo też tak po lasach chodzić lubi. Jak go nie ma w szkole to oznacza że się w lesie znowu zgubił szukając szczochów Lutera.

Siadłem obok polaczka który najwidoczniej się nie wyspał i robił krótką drzemkę przed lekcją.

N: ile ty godzin spałeś?
P: 2
N: kurna co ty robiłeś przez całą noc
P: mam być szczery?
w wiedźmina III grałem.
N: nie no idiota

Polaczek zasnął szybciej niż prędkość światła kurwa mać. Kamieniarz jeszcze nie zgubiony wszedł do klasy.

Zk(zagubiony kamieniarz): wyciągamy karteczki i długopisy.

Jebnąłem polaka w potylice a ten się ze snu zimowego obudził.

P: czego
N: niezapowiedziana jest
P: kurwa jebany worek na śmieci chuj obrazowy kurwa chińska podróba mona lisy jebany Napoleon kurwa Bonaparte niezapowiedzianie to ja mu kwas siarkowy do kawusi dodam z miksem gównien mieszka I i Henryka VII

O boże jeszcze polska zaczyna z swoimi kurwa tekstami. Szerze chce zobaczyć jak kogoś ten zjeb podrywa. Obym to był ja.. znaczy co. Wracając trzeba polaka chyba z kimś skłócić chociaż on by się prędzej zadławił tymi tekstami.

Zk: 1. Kiedy wyprodukowano papier

Kurwa mać skąd mam wiedzieć. Dobra strzelam.

🥁🥁🥁🥁

605 Rok p.n.e

Kurwa to przez chińczyków. Covid też Made in china.

Zk: 2. kiedy przyjął chrzest Mieszko I

To polska będzie wiedzieć. Ja w podstawówce tylko niemiecka historia to nie wiem.

N: ej polska kiedy było to 2?
P: zapomniałem

Boże autyzm ma. Wpisałem 634 Rok n.e. Dostanę jeden jak nic.

Zk: 3. I to ostatnie. Kiedy urodził się Juliusz cezar. Strasznie łatwą tą kartkówkę mieliście a jak ktokolwiek jeden dostanie to gwarantuje jeszcze pare takich w tym miesiącu dopóki się nie nauczycie na 4 chociaż. Ale to tylko będą pisać osoby poniżej oceny 4.

Czemu tu nie ma tak jak w Niemczech że jeden to najlepsza ocena. Na tym trzecim wpisałem 1302 Rok p.n.e. Chwila to z tym papierem mam źle. Wpiszę tam 1400 Rok p.n.e i będzie git. Jeszcze tylko się podpisać.

Niemcy Naziuum

Kurwa kto wymyślał to nazwisko.

(Następny tydzień)

Kurwa jeden z tej kartkówki.

***

(1030 słów)

Się wyrobiłam w trzy tygodnie XDD Ledwo ale jest. Jak chcecie to dam więcej perspektywy niemca.

Pozdrawiam cieplutko do odbioru <3

Szkoła Bez Mózgów (CH)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz