𝗕𝗔𝗕8

166 2 0
                                    

𝗦𝗲𝗯𝘂𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗵 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗿𝘂𝗻𝘁𝗶𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝘁𝗶𝗮𝗽 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗿𝘂𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗹 𝘀𝘆𝗮𝗿𝗶𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗽𝘂𝗻 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗶𝗷𝗮𝗴𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘂𝗯𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗺𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗻𝘂𝘁𝗿𝗶𝘀𝗶 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

𝗧𝘂𝗸!

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗸𝗲𝘁𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗻𝗮𝗺𝗽𝗮𝗸 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗯𝗲𝗿𝗮𝘁 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗯𝗮𝗴𝗶 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

"𝗞𝗲𝗻𝗮𝗽𝗮 𝗻𝗶 𝗺𝗮𝗺𝗮?𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗮𝗽𝗲 - 𝗽𝗮𝗽𝗲 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗸𝗲 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗿𝗶𝘀𝗮𝘂 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝗮𝗽𝗮 𝗶𝗶 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗷𝗮𝗱𝗶 .

"𝗘𝗿𝗺 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 ,𝗻𝗶 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗴𝗶 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝘄𝗮𝘁𝗶 𝗮𝗱𝗲 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝗱𝗶𝗮 𝗰𝗮𝗸𝗮𝗽 𝗺𝗶𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝘀𝘆𝗮𝗳𝘁 𝗯𝗲𝗿𝘁𝘂𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽𝗶𝗹𝗶𝗵𝗮𝗻 𝗴𝗿𝗮𝗻𝗱𝗺𝗮 ,𝗺𝗮𝗺𝗮 𝘄𝗮𝘁𝗶 𝗮𝗱𝗲 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗮𝗱𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗮𝗽𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝗯𝗲𝗿𝗶𝘁𝗮𝗵𝘂 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗵𝗮𝗻𝗮 ....

𝗙𝗟𝗔𝗦𝗖𝗛𝗕𝗔𝗖𝗞 ______________

𝗛𝗮𝗯𝗶𝘀 𝘀𝗮𝗷𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗰𝘂𝘁𝗶 𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗵𝗮𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗸𝗲 𝗸𝗹 𝗮𝘁𝗮𝘀 𝘂𝗿𝘂𝘀𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗷𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗵 .

"𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗮𝗳 𝘆𝗲 𝗺𝗮𝗸𝗺𝗮𝗵 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗹𝗮𝗺𝗮 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶" 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗶𝗵 𝗺𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗺𝗽𝘂𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶.

"𝗧𝗮𝗸𝗽𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗺𝗮𝗵 𝗳𝗮𝗵𝗮𝗺 ,𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝗺𝗮𝘀𝗮 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗹𝗮𝗴𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗺𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝘀𝗮𝗽 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗻𝗶𝗾𝗮𝗯.

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝗶𝘀𝘆𝗮𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝗶𝘀𝘆𝗮𝗮 .

"𝗡𝗶𝘀𝘆𝗮𝗮 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗵 𝗻𝗶 ,𝘁𝗮𝗸 𝗰𝗮𝗸𝗮𝗽 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗸𝗲 " 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗻𝗶𝘀𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗻𝗱𝘂𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮.

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now