𝗕𝗔𝗕 29

436 7 2
                                    

𝗔𝘂𝘁𝗵𝗼𝗿 𝘀𝗸𝗶𝗽 2 𝗺𝗶𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗼𝗸𝗮𝘆 .

𝗦𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝘀𝗮𝗵𝗮𝗷𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗶 𝗮𝗶𝗿𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗸𝗹𝗶𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗯𝗲𝗴 𝗻𝘆𝗮𝗮𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗷 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗽𝘂𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲 𝗺𝗲𝗸𝗸𝗮𝗵 .

"𝗔𝗸𝗵𝗶𝗿𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗷𝘂𝗴𝗮 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶𝗶,𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘀𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗸𝗸𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗱𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 -𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗮𝗸𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗸𝗸𝗮𝗵 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗰𝗮𝗿𝗶 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮𝗻𝘆𝗮𝗮 .

"𝗞𝗮𝗸𝗮𝗸"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘁𝘂𝘂 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗺𝗯𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗲𝗿𝗮𝘁𝘁 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗽𝗲𝗹𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 .

"𝗞𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗻𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗹𝘂𝗸𝗸 𝗷𝘂𝗴𝗮𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗰𝗲𝗺𝗯𝘂𝗿𝘂 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝘂𝗹𝘂𝘂 .

𝗔𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗱𝗮𝗿 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗿𝘂𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗱𝗲𝗸 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 ,𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗽𝘂𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗲𝗿𝗮𝘁𝘁 𝗯𝗲𝗴𝗶𝘁𝘂 𝗷𝘂𝗴𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴 .

"𝗠𝗮𝗺𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗽𝗮 𝗺𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗶𝗸𝘂𝘁 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗹𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗰𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗽𝗮𝗽𝗮 𝗻𝘆𝗮𝗮 .

"𝗠-𝗺𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽-𝗽𝗮𝗽𝗮"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗷𝗲𝗹𝗮𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗺𝗮𝗻𝗲𝗲 .

"𝗞-𝗸𝗲𝗻𝗮𝗽𝗮𝗮 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴𝗴"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗴𝗶 𝘁𝗮𝗵𝘂 .

"𝗞𝗶𝘁𝗮 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗱𝘂𝗹𝘂𝘂"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗼𝗹𝗮𝗸 𝘁𝗿𝗼𝗹𝗹𝗲𝗿 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮.

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗰𝘂𝗺𝗮 𝗽𝗲𝗹𝗶𝗸𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗹𝗮𝗸𝘂𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗻𝘆𝗮𝗮 .

𝗦𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗿𝗮𝗺𝗮𝗶 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗽𝘂𝗹𝗮𝗸 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗻𝗮𝗹𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵𝗵 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁𝘁 𝗮𝗽𝗮 -𝗮𝗽𝗮 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗻𝘆𝗮𝗮 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now