𝗕𝗔𝗕 4

338 6 3
                                    

𝗦𝗲𝗺𝗶𝗻𝗴𝘂 𝘀𝘂𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗻𝗶 𝗸𝗲𝗵𝗶𝗱𝘂𝗽𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝗮 𝗱𝗶 𝘀𝘆𝗮𝗿𝗶𝗸𝗮𝘁 𝗽𝗮𝗽𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝗶𝘁𝘂 𝗽𝘂𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗮𝗻𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝗮𝘀𝗮𝗹 𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗸𝗲𝗿𝗷𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝘂𝗹𝗮𝗶 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶 𝗰𝗲𝗼 𝗽𝗮𝗽𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘂𝗿𝘂𝘀𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁𝗮𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗯𝗶𝗻𝗰𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗹𝘂𝗶 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹 𝘀𝗮𝗵𝗮𝗷𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝘂𝗿𝘂𝘀𝗮𝗸𝗮 𝗻 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗿𝗮𝘇𝗶𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲 𝗼𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

"𝗛𝗮𝗶𝗵 ,𝗯𝘂𝘇𝘆 𝗮𝗸𝘂 𝗵𝘂𝗷𝘂𝗻𝗴 𝗺𝗶𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗻𝗶 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁𝘂 𝗽𝘂𝗻 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗶𝗻𝗰𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘂𝗿𝘂𝘀𝗸𝗮𝗻"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 .

𝗔𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗽𝘂𝗹𝗮 𝘀𝗶𝗯𝘂𝗸 𝗻𝗮𝗸 𝘀𝗽𝗺 𝘀𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗲𝘅𝗮𝗺 𝗽𝗲𝗿𝘁𝗲𝗻𝗴𝗮𝗵𝗮𝗻 .

𝗛𝗮𝗻𝗮𝗮 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗸𝗲 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗶𝗻𝘂𝗺 𝗮𝗶𝗿 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗯𝘂𝗻𝘆𝗶 𝘁𝗲𝗺𝗯𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁𝗸𝗮𝗺 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗮𝗸𝘂 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿 .

"𝗕𝘂𝗻𝘆𝗶 𝗮𝗽𝗮 𝘁𝘂 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘀𝘁𝗮𝗯𝗶𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗿𝗶 .

𝗕𝗔𝗡𝗚!

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝗮𝘁𝗮𝘀 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗸𝗵𝗶𝗿𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗷𝘂𝗴𝗮.

"𝗔-𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴 𝘁..𝗼𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗸.𝗮...𝗮𝗸𝗮𝗸"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘀𝘁𝗮𝗯𝗶𝗹 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝘂𝗮𝗿𝗮 .

"𝗞𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗿𝘂𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗻𝗮𝗵 𝗽𝗮𝘁 𝘁𝗲𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗰𝗲𝗺𝗮𝘀𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 " 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗶𝗸 𝗺𝘂𝗻𝗴𝗸𝗶𝗻.

"𝗢-𝗼𝗸𝗮𝘆 " 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗰𝗮𝗿𝗶 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗿𝗮𝗵𝘀𝗶𝗮 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝘀𝘀𝘄𝗼𝗿𝗱 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗿𝗮𝗵𝘀𝗶𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗷𝘂 𝗸𝗲 𝗿𝘂𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗻𝗮𝗵 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now