𝗕𝗔𝗕 22

150 4 4
                                    

𝗟𝗔𝗦𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 ....

𝗦𝗘𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘𝗠𝗨𝗗𝗜𝗔𝗡 __________

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗱𝗶 𝗹𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝘄𝗶 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘀𝘂𝗻𝘀𝗲𝘁 𝗱𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗹𝗮𝗿 𝗷𝗮𝗻𝗱𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗳𝗮𝘇𝗸𝗮𝗻 𝗰𝗲𝗿𝗮𝗶 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗺𝗮𝘁𝗶 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹.

'𝗦𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗶 𝗮𝗸𝘂 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗶𝘀𝗶𝗻𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝘀𝗲𝘀𝗮𝗽𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗸𝘂 𝗿𝗲𝗱𝗵𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗮𝗸𝘂 '𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗽𝗮𝗵𝗶𝘁 .

𝗗𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗻𝗶 𝗮𝗱𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗽𝗲𝗿𝘁𝗮𝗺𝗮 𝗸𝗮𝗹𝗶 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝗿 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗶𝘁 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗺𝗲𝗺𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗮𝗸𝘂 .

"𝗕𝗮𝗿𝘂 𝗮𝗸𝘂 𝗳𝗮𝗵𝗮𝗺 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘀𝗮𝘁𝘂 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗸𝗮𝗹 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗹𝗮𝗵 𝗶𝗮 𝗿𝗼𝗯𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝘀𝗲𝘀𝗲𝗼𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗶𝘁𝘂 𝗷𝗮𝘁𝘂𝗵 𝘁𝗲𝗿𝘀𝘂𝗻𝗴𝗸𝘂𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗮𝗺𝗽𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝘁𝗮𝗵𝗮𝗻"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶𝗶 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗳𝗮𝘇𝗸𝗮𝗻 𝗰𝗲𝗿𝗮𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗮𝗱𝗮 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵.

'𝗔𝗸𝘂 𝗰𝗲𝗿𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗮𝘂 𝘁𝗲𝗻𝗴𝗸𝘂 𝗿𝗮𝗶𝗵𝗮𝗻𝗮𝗵 𝗮𝘁𝗵𝗶𝘆𝘆𝗮𝗵 𝗯𝗶𝗻𝘁𝗶 𝗴𝗵𝗮𝗳𝗳𝗮𝗿 𝗷𝗼𝗵𝗻 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗹𝗮𝗸 𝘀𝗮𝘁𝘂'

𝗠𝗮𝘀𝗶𝗵 𝘀𝗲𝗴𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗶𝗻𝗴𝗮𝘁𝗮𝗻 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗸𝗮𝗻 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 𝘀𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗿𝗲𝗺𝗽𝘂𝗮𝗻 𝘁𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗽 𝗺𝗲𝗻𝗰𝗲𝗿𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗱𝗶𝗮.

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗷𝘂 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹.

𝗦𝗲𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝘀𝗮𝗵𝗮𝗷𝗮 𝗱𝗶 𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗸𝗮𝘀𝗶𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗱𝗶 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗹𝗶𝗳𝘁 𝘀𝗲𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗻𝗱𝘂𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮.

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now