𝗕𝗔𝗕 10

203 1 0
                                    

𝗣𝗮𝗴𝗶 𝗻𝘆𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝘆𝗮𝗿𝗶𝗸𝗮𝘁 𝗰𝘂𝗺𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗵𝘂𝗹𝗱𝗮𝗵 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗻𝗲𝗸𝗮𝗱 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗰𝘂𝗯𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗶𝗺𝗮 𝘁𝗮𝗸𝗱𝗶𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝘂𝗷𝗶𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗶𝗱𝘂𝗽 𝗻𝘆𝗮 .

𝗦𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗸𝗲 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗮𝗿𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗮𝗽𝗮 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝗱𝗶 𝗽𝗮𝗴𝗶 𝗵𝗮𝗿𝗶 ,𝗺𝗮𝗺𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗽𝗲𝗿𝘂𝗯𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮.

"𝗠𝗲𝗵 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗱𝘂𝗹𝘂 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗶𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗰𝘂𝗯𝗶𝘁 𝗽𝗶𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗮𝗿𝗮𝗽𝗮𝗻.

"𝗣𝗮𝗴𝗶 𝗸𝗮𝗸" 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁𝗮𝗸 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝘄𝗮𝗯 .

"𝗞𝗮𝗸𝗮𝗸 ,𝗸𝗮𝘂 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗶𝗮𝘁 𝗻𝗮𝗸 𝗽𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗸𝗵𝘂𝗹𝗱𝗮𝗵 𝗸𝗲 𝗸𝗮𝗸"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗸𝗵𝘂𝗹𝗱𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝗺𝗽𝗮𝗸 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗮𝗵𝗮𝗷𝗮.

"𝗔𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝗻𝗶𝗮𝘁 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗽𝘂𝗻 ,𝗮𝗸𝘂 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝗽𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗸𝗵𝘂𝗹𝗱𝗮𝗵 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗶 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝘁𝗿𝗲𝗻𝗱 𝗳𝗮𝘀𝗵𝗶𝗼𝗻 𝘁𝘂𝗱𝘂𝗻𝗴 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗲𝗹𝗮𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗱𝗲𝗸 𝗻𝘆𝗮 .

"𝗧𝗮𝗽𝗶 𝗮𝗸𝘂 𝘁𝗲𝗻𝗴𝗼𝗸 𝗿𝗮𝗺𝗮𝗶 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝘁𝘂𝗱𝘂𝗻𝗴 ,𝗯𝗲𝗿𝗸𝗵𝘂𝗹𝗱𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗳𝗿𝗲𝗲 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗱𝗶𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗶𝗸𝘀𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝘆𝗮.

"𝗶𝗺𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘁𝘂 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗻𝗴 - 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝘂𝗷𝗶 𝗮𝗱𝗲𝗸 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗶𝘀𝘁𝗶𝗾𝗮𝗺𝗮𝗵 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗻𝗴 𝘀𝘂𝗿𝘂𝘁 𝗱𝗶𝗮 ,𝗶𝘁𝘂 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗮𝗶𝗻 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮 𝘀𝗼𝘀𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝘁𝗿𝗲𝗻𝗱 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗲𝗹𝗼𝗸 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘀𝘂𝗮𝗽 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘀𝗶 𝗸𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘂𝘁 𝗻𝘆𝗮 .

𝗔𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗯𝘂𝗻𝗴 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗹𝗮𝗮 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗺𝗮𝗺𝗮 ,𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝗼𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now