𝗕𝗔𝗕 25

164 5 0
                                    

𝗛𝗮𝗿𝗶 𝗱𝗲𝗺𝗶 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗹𝗲𝘀𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 𝗰𝘂𝗺𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗲𝗶𝘆𝗮𝗻 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗵 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗲𝗻𝗴𝘂𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗹𝗮𝘆𝗮𝗻 𝗲𝗶𝘆𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 .

'𝗕𝗶𝗹𝗮 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮 𝗻𝗶 𝗻𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗯𝗶𝘀 ,𝗮𝗸𝘂 𝗻𝗶 𝗱𝗮𝗵 𝗷𝗮𝗻𝗱𝗮 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀𝘁𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝘂𝗹𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗶𝗸𝗮𝘁 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝘁𝘂 𝗽𝘂𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗻𝗮𝗸 𝗸𝗮𝗹𝗮𝗵 ,𝘂𝘀𝗮𝗵𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗺𝗮𝗻𝗲 𝗽𝘂𝗻 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗮𝗸𝘂 𝗻𝗶 𝗱𝗮𝗵 𝗺𝗮𝘁𝗶 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗲𝗿𝗶𝗺𝗮 𝘀𝗲𝘀𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗶𝗱𝘂𝗽 𝗮𝗸𝘂'

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗺𝗮𝗹𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗶𝗹𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 -𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗺𝗮𝗹𝗹 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗻𝗮𝗺𝗽𝗮𝗸 𝗲𝗶𝘆𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗿𝗲𝗺𝗽𝘂𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗺𝗲𝘀𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗹𝗶 𝗯𝗲𝗿𝗺𝗲𝘀𝗿𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗿𝗲𝗺𝗽𝘂𝗮𝗻 .

"𝗔𝗱𝗶𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗱𝗶𝗸 𝘀𝗮𝗺𝗮 𝗷𝗲 𝗽𝗲𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗿𝘂𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗹𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗽𝗮 -𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 .

𝗗𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸𝗶 𝗰𝗮𝗳𝗲 ,𝗺𝗲𝗻𝗰𝗮𝗿𝗶 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗼𝘀𝗼𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗲𝗹𝗮𝘆𝗮𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝘂𝗻𝘆𝗮 𝗼𝗱𝗲𝗿𝗿 .

"𝗕𝗮𝗴𝗶 𝗹𝗮𝘁𝘁𝗲 𝗮𝗶𝘀 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗸 𝗰𝗵𝗼𝗹𝗮𝘁𝗲 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲𝗹𝗮𝘆𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗯𝘂𝘁 .

"𝗔𝗱𝗲 𝗽𝗮𝗽𝗲 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗺𝗯𝗮𝗵"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗽𝗲𝗹𝗮𝘆𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗯𝘂𝘁 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗴𝗲𝗹𝗲𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗱𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗮 .

"𝗕𝗮𝗶𝗸 𝗹𝗮𝗵 𝘁𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗽𝗲𝗹𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗯𝘂𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗰𝗮𝗽𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗸𝗮𝘀𝗶𝗵.

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗶𝗽𝗮𝗱 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗿𝗷𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗱𝗶𝘀𝗶𝗮𝗽𝗸𝗮𝗻 ,𝘀𝗲𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗳𝗼𝗸𝘂𝘀 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗶𝗮𝗽𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗷𝗮 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗮𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗯𝗲𝗿𝘁𝗲𝗻𝗴𝗸𝗮𝗿 𝗺𝘂𝗹𝘂𝘁 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗵𝗶𝗿𝗮𝘂𝗸𝗮𝗻 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now