𝗕𝗔𝗕 15

152 2 0
                                    

𝗞𝗲𝗲𝘀𝗼𝗸𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗮𝗻𝗴𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗼𝗹𝗮𝘁 𝘀𝘂𝗯𝘂𝗵 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘀𝗼𝗹𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗸𝗮𝗶 𝘁𝘂𝗱𝘂𝗻𝗴 𝗻𝗶𝗾𝗮𝗯 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗹𝗶𝗳𝘁 .

𝗦𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗸𝗲 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗮 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗱𝗶 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗺𝗮 ,𝘀𝗲𝗵𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 ,𝗳𝗼𝗻 𝗱𝗶 𝗺𝗮𝘁𝗶𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝘀𝗮𝗽𝗮 𝘁𝗮𝗵𝘂𝘂 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲 𝗮𝘄𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘀𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝗯𝗶𝗻𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗲 𝗰𝗶𝗻𝗰𝗶𝗻 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗰𝗮𝗻𝘁𝗶𝗸𝗸 '𝗱𝗶𝗮 𝗯𝗮𝗴𝗶𝗶 𝗮𝗸𝘂𝘂 𝗸𝗲'𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗱𝗶𝗻𝗮 𝘁𝘂.

𝗗𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗯𝗮𝗻𝗴𝘂𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗸𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝘁𝗲𝗽𝗮𝘁 -𝘁𝗲𝗽𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝗱𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹.

"𝗧𝗲𝗽𝗶 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗱𝗶𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸𝗻𝘆𝗮.

"𝗔-𝗮𝗸𝘂 𝗺-𝗺𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗮𝗳 ,𝗮-𝗮𝗸𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗻𝗴𝗮𝗷𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗮𝗽𝘂𝘂 𝗮𝗶𝗿 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗹𝗶𝗿 𝗱𝗶 𝗽𝗶𝗽𝗶 𝗻𝘆𝗮𝗮 .

"𝗜𝘆𝗮 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗺𝗮𝗮𝗳𝗸𝗮𝗻 𝗮𝘄𝗮𝗸𝗸,𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗹𝗮𝗽 𝗮𝗶𝗿 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗴𝘂𝗻𝗮 𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗷𝘂 𝗻𝘆𝗮𝗮 .

𝗘𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗹𝗲𝗯𝗮𝗿 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 "𝗮𝗸𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗵 𝗸𝗮𝘂 𝘀𝗮𝗸𝗶𝘁 𝗵𝗮𝘁𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗻𝗶𝗾𝗮𝗯 .

"𝗕𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗰𝗮𝘆𝗮 𝗸𝗲 𝗮𝘄𝗮𝗸 𝗻𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗱𝗮𝗵𝗵 .

"𝗧𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗸𝗶𝘁𝗮 𝗸𝗵𝗮𝘄𝗶𝗻 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 ,𝗯𝗮𝗿𝘂 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗰𝗮𝘆𝗮 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘀𝗵𝗮𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now