𝗕𝗔𝗕 5

227 5 0
                                    

𝗗𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘁𝘂 𝗯𝗲𝗿𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗯𝗮𝗰𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝘀𝗶𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗮𝗿𝘄𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗻𝗴 -𝗺𝗮𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗮𝘆𝗮𝘁𝗶 𝗯𝗮𝗰𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝘀𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝗰𝗮 𝘆𝗮𝘀𝗶𝗻 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗹𝗶𝗿𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗶𝗿 𝗺𝗮𝘁𝗮 .

"𝗞𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 ,𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗽𝘂𝗻 𝗶𝗸𝘂𝘁 𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗶𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝘂𝗽𝗮𝘆𝗮 𝗸𝘂𝗮𝘁.

"𝗞𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗸𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗸𝗶𝘁𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗽𝘂𝗻 𝗶𝗸𝘂𝘁 𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗶 𝗯𝗲𝗶𝗮𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝘂𝗷𝘂𝗸 .

"𝗞𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗺-𝗺𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗱𝗲 𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗹𝗮𝗵 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗻𝗶𝗾𝗮𝗯 .

𝗡𝗶𝘀𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗮𝘁𝘂 𝘀𝗮𝗺𝗮 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗮𝗶𝗿 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝘀𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗷𝘂𝗴𝗮 .𝗦𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗵𝗮𝗯𝗶𝘀 𝗯𝗮𝗰𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝘀𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗶𝗺𝗮𝗺 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝗰𝗮 𝗱𝗼𝗮 𝘀𝘂𝗽𝗮𝘆𝗮 𝗯𝗮𝗰𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝘀𝗶𝗻 𝗱𝗶𝗽𝗲𝗿𝗺𝘂𝗱𝗮𝗵 𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗯𝗶𝘀 𝗱𝗼𝗮 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗶𝗻 𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗼𝗮 .

𝗘𝗺𝗮𝗸- 𝗲𝗺𝗮𝗸 𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝘄𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝘀𝘂𝗻 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗱𝘂𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗿𝘂𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗺𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 ,𝗻𝗶𝘀𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗼𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝘀𝘂𝗻 𝗷𝘂𝗴𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗶𝘀𝗲𝗿𝗮𝗵 𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗹𝗲𝗹𝗮𝗸𝗶 .

𝗞𝗲𝘁𝗶𝗸𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗵𝗲𝗻𝗱𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗮𝗻𝘁𝗮𝗿 𝗸𝗲 𝗿𝘂𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗺𝘂 𝘀𝘆𝗮𝗳𝘁 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗱𝘂𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗿𝗮𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝘀𝘆𝗮𝗳𝘁 .

"𝗧𝗲𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗸𝗮𝘀𝗶𝗵"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘆𝗮𝗳𝘁 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗽𝘂𝗿 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶𝗮𝗺 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗽𝘂𝗿 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝘀𝘂𝗻 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻.

"𝗬𝗮 𝗔𝗹𝗹𝗮𝗵 ,𝗺𝗮𝗸𝗺𝗮𝗵 𝗹𝘂𝗽𝗮𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗴𝗶𝗶 𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗶 𝘁𝗮𝗱𝗶 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝘁𝗮𝗸 𝗹𝗲𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗱𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗺𝗮𝗵 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴𝗮𝘁 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now