𝗕𝗔𝗕 13

168 2 0
                                    

𝗞𝗲𝗲𝘀𝗼𝗸𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗯𝗮𝗻𝗴𝘂𝗻 𝗽𝗮𝗴𝗶 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗴𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗸𝗶𝗯𝗮𝘁 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗶𝘀𝗲𝗸𝗶𝘁𝗮𝗿 𝗽𝗮𝗻𝘁𝗮𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗵𝗼𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝗯𝗮𝗻𝗱𝗮𝗿𝗿 .

"𝗛𝘂𝗵 𝗽𝗲𝗻𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗮𝗽𝗮𝘁𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗯𝘂𝗻𝗴𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘀𝗲𝗰𝗿𝗲𝘁𝘀 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝗴𝗶𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗻𝗴𝘂𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗼𝗹𝗮𝘁 𝘀𝘂𝗯𝘂𝗵.

𝗦𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘀𝗼𝗹𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗽𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗷𝗮𝗱𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗸𝘂𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝗹𝗲𝘁𝗮𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗮𝘁𝗮𝘀 𝗸𝗮𝘁𝗶𝗹,𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗮𝗸𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗽𝗮𝗽𝗲 𝗽𝗮𝘆𝗮𝗵 𝗽𝘂𝗹𝗮 𝗽𝗶𝗸𝗶𝗿 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

'𝗔𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗷𝗮𝗽 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗽𝘂𝗻 𝗯𝗼𝘀𝗮𝗻 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗻𝗶'𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗮𝗹𝗮 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝘄𝗮 𝗳𝗼𝗻 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝗺𝗮𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘂𝘁𝘂𝗽 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗸𝘂𝗻𝗰𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗮𝗻 ,𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗷𝘂 𝗸𝗲 𝗹𝗶𝗳𝘁 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗸𝗲 𝗹𝗼𝗯𝗶 .

𝗦𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗱𝗶 𝗹𝗼𝗯𝗯𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗸𝗲𝗿𝗷𝗮 𝗱𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘆𝗮𝗺𝗯𝘂𝘁 𝘂𝘁𝗮𝗺𝗮 ,𝗵𝗮𝗻𝗮  𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝗹𝘂𝗮𝗿 .

"𝗡𝗮𝘀𝗶𝗯 𝗮𝗱𝗲 𝗹𝗮𝗺𝗽𝘂 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸 𝗴𝗲𝗹𝗮𝗽 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗻𝘆𝗮𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗸𝗮𝗸𝗶 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝘀𝘂𝗿𝗶 𝗹𝗮𝗺𝗽𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗰𝗮𝗵𝗮𝘆𝗮 .

"𝗖𝗮𝗻𝘁𝗶𝗸 𝗽𝗮𝗴𝗶 - 𝗽𝗮𝗴𝗶 𝗻𝗶 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 ,𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘁𝗲𝗻𝗴𝗼𝗸 𝗯𝗶𝗻𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗮𝗴𝗶 -𝗽𝗮𝗴𝗶 𝗻𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗼𝗻𝗴𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗸𝗲 𝗮𝘁𝗮𝘀 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗺𝘂𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗿 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗷𝗮𝘂𝗵 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹.

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now