𝗕𝗔𝗕 12

124 1 0
                                    

𝗧𝗲𝗽𝗮𝘁 𝗽𝘂𝗸𝘂𝗹 11 𝘁𝗲𝗽𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗶𝗿 𝗱𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗶𝗸 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸  𝗳𝗲𝗿𝗶 .

𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗵 𝘁𝗶𝗱𝗼 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗻𝗮 ,𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝘂 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗵𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗮𝗿𝗸𝗶𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗳𝗲𝗿𝗶 𝘀𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝘆𝗮𝗵 𝗰𝗮𝗿𝗶 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗱𝗶 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗳𝗲𝗿𝗶.

𝗔𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝘆𝗮 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗸𝗲 𝘁𝗮𝗻𝗱𝗮𝘀 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗹 𝘀𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗿 𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝗻𝗮 .

𝗗𝗶𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗵𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗸𝗮𝗿 𝗰𝗼𝗼𝗹 𝗳𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝗷𝗮𝗵 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗷𝗮𝗽 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗽𝗮 -𝗮𝗽𝗮 .

"𝗦𝗮𝗽𝗮 𝘁𝘂𝘂 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗵 𝘁𝗲𝗿𝘁𝗶𝗱𝗼 𝗽𝘂𝗹𝗮𝘀 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗻𝗶𝗾𝗮𝗯 𝗹𝗮𝗴𝗶 .

"𝗛𝘂𝗵 ,𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝗮𝗽𝗮"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗴𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗽𝗮 - 𝗮𝗽𝗮 ,𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗰𝗮𝗲𝗶 𝗿𝗮𝘇𝗶𝗻 𝗲𝗻𝘁𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗺𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗽𝗮𝗸𝘀𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗺𝗮𝗻𝗶 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗮𝗽𝗮 - 𝗮𝗽𝗮.

𝗞𝗲𝗲𝗹 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝗷𝗮𝗵 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘁𝗶𝗱𝗼 𝗽𝘂𝗹𝗮𝘀 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗺𝗽𝗮𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗵𝗮𝗻𝗮 𝘀𝗮𝗷𝗲 𝘀𝗲𝗵𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗱𝗶𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝘁𝗲𝗿𝗯𝘂𝗸𝗮.

"𝗧𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁𝘁 𝗮𝗸𝘂𝘂 ,𝗸𝗮𝘂 𝗻𝗶𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗿𝗮𝘇𝗶𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 .

"𝗞𝗮𝘂 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗲𝘁𝗮"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗿𝗮𝘇𝗶𝗻 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗵 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 .

"𝗔𝗸𝘂 𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗸𝗮𝗸 𝗸𝗮𝘂 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗷𝗮𝗽,𝘁𝗮𝗱𝗶 𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲𝘁𝗮 𝗻𝗶𝗶 𝗺𝘂𝗷𝘂𝗿 𝗮𝗸𝘂 𝗽𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮𝗻"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗸𝗲𝗲𝗹 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗿𝗮𝘇𝗶𝗻 .

𝐏𝐄𝐌𝐈𝐋𝐈𝐊 𝐇𝐀𝐓𝐈 𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 (𝗖)Where stories live. Discover now