_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Burası neresiydi,
Lidya ne kadar etrafa baksa da bu her gün geçtiği alt geçit değildi.Cebi nin titredeiğini hissetti hemen telefonu cebinden çıkardı.
Telefonu niye kapalıydı şarzı daha %62'di
Ne kadar açmaya çalişsada bir türlü açılmadı.Etraftaki insanların da giyinişleride farklıydı.
Ne kadar umursamamak istesede her şey ama her şey farklıydı evler insanlar hatta elindeki telefonlar bile. Gördüğü her şey normal olandan farklıydı.Aklına
'burası başka bir yer yanlış yolamı girdim acaba'Ama dünya bu kadar gelişmiş değildi ki ne olmuş olabilirdi.
Delirdiğini düşünerek"Galiba zamanda yolculuk yaptım ne güzel "
Aklına hiç bir şey gelmedi.
Neydi bunlar ne olmuş olabilirdi ki. Aklını bu sorularla bulandırmak istemedi.Karşıdan gelen bir kız gördü.
"Şey bi bakarmısınız? "Karşısındaki kız durdu
"buyrun"Lidyanın arkadaşına ulaşması gerekiyordu tabi buna arkadaşlık denirse.
"Acaba sizden birini araya bilirmiyim"
Kız durdu lidyayı baştan aşşağı süzdü.
Telefonunu çıkartıp uzattı.
"Buyrun"Lidya hemen telefondan arkadaşının numarasını aradı biraz bekledikten sonra açtı. Karşı taraftan
"Buyrun"
Bir saniye bu erkek sesi ama lidyanın arkadaşı kızdı karşı tarafa sordu.
"Acaba Brenda ordamı"
Karşı taraf durdu.
"Yanlış numara galiba Brenda diye birisini tanımıyorum"
Adam hemen lidyanın suratına kapadı
Kulağından telefonu çekti ne olduğunu anlamaya çalışırken ekranda tarihi gördü.
17/03/2040
Galiba tarhi yanlış diyip kıza geri uzattı.
"Teşşekürler "Kız gülerek "rica ederim "
Lidya tarihin yanlış olduğunu kıza söylemesi gerektiğini düşündü.
"Şey galiba tarihiniz yanlış"Kız şaşırıp telefonunu açtı şaşkınlık içinde
"Yoo tarih doğru"Diyip gitti.
Lidya şaşkınlık içindeydi 2040 yılı olamazdı değilmi kızın galiba yılı görmeden doğruladığını düşündü.
Bulduğu gölün yanına bir banka oturdu.
Düşüncelerden kafayı sıyırıcaktı.
Farklı bir zaman dilimde miydi.
Bu imkansızdı nasıl olabilirdi ki.
Ne kadar etrafa baksa da hepsi gerçektende farklı zaman diliminde olduğunu kanıtlıyordu.Saatlerce orda oturdu. Ne kadar düşünse de aklına bir şey gelmedi.
Sırtına birisinin dokunmadıyla düşüncelerden ayrıldı.Arkasını dönüp ona dokunan kişiye baktı.
Siyah rahat bir kıyafet giymiş bir oğlandı ve yanında bir çoğu da öyle giyinmişti galiba gurupardı.
"Buyrun"Oğlan kızı süzdü.
"İsminiz lidya'mı acaba "Kız durdu nerden biliyordu yada bildiği bir şeymi vardı.
"Evet buyrun benim "Olan küçük bir şekilde sırıttı. Diğerleri ise arkada onları dibliyorlardı.
"Sizinle konuşa bilirmiyiz"Lidya durdu belki bir şey biliyorlardır diye düşünerek.
"Tabiki de ne konu hakkında"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmiş (23-40)
FantasyKendi zamanından 'Seçilmiş' olduğu söylenerek (2040) yılına götürülen bir sürü insan. Hepsi hayatlarının maceralı olmasını ister Tabi bu mümkünse... Ölmediğin sürece hiç bir zaman son değildir.