_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Doğruları öğrenmek herkesin hakkıdır peki yanlışları.
Unyel herşeyi anlatmaya başladı.
"Belki herkesden güçlü olmak istiyordur belkide... "
Unyel bunu anlatmak istemiyordu bu belliydi ama nasıl olsa öğrenicektık.
İkimizde unyelin anlatmasını bekliyorduk."İnsanların güçlerine göre güç seviyeleri var yani nasıl desem "
O sıra düel lafını böldü.
"Ben insanların güçlerini göre biliyorum fakat yanında bir şey daha var anlattığın şey mi? "
"Hah aynısı ğüçlerinin yanında '%'yle başlayan bir şey var değilmi şu an ondan bahsediyorum "
Düel kafasını salladı bense sanki olayla hiç ilgisi olmayan kişi gibiydim.
"Eee o '%' ne peki? "
Dedim düzgünce anlatmasını istediğim için.İlk başta derin bir nefes alıp başladı.
"Düel en yüksek kimi gördün yani '%'de si en yüksek kimdi ve kaçtı? "
Düel ilk başta sustu bu soru karşısında şaşkın bir şekilde kaldı.
"Lidyanınki "
Dedi bir anda.
Unyel bile bunu beklemiyordu bense ne olduğunu anladığım için pek ses etmedim.
Düel şakınlıkla konuştu."Ne Lidyanın kimi kaç peki? "
Kaç olduğunu ben bile merak ediyordum aslında.
" 50 "
Yüksek olup bilemezdim Afiyet olsun bu konuda o kadar fazla bilgim yoktu.
Bu konuya el atmanın vakti geldimişti."Bunun sebebini size söylicem ama ilk başta unyel sen anlat "
Unyel şaşkın olsada devam etti.
"Bin yılda bir gerçekleşen bir olay var kimin güç seviyesi %100 olursa o kişinin bir dilek hakkı olur ""Nasıl yani "
Dedi düel cevap karşısında İkimiz de şaşkındık ne demek bir dilek hakkı anlamamız gereken bir sürü şey vardı olaylar ardı ardına gelmişti anlamak çok zordu.Düşüncesi bile farklı gelen bu olayların Üstüne bir de dilek hakkı gelmişti.
Rüyamda gördüğüm mavi gözlü çocuk, gelecek zamandaki uyarıları görebilmek, İnsanları hipnoz edebilmek, kitaptaki gerçek Annem olduğunu söyleyen kişi.
Olayların Arda artı kesilmiyordu sürekli ortaya yeni bir şey çıkıyordu ve aklım bu konular hakkında çok karışıktı ne yapmam gerektiğini kime güvenmem gerektiğini artık bilmek benim için çok zordu."Bende pek bilmiyorum aslında bu genellikle kötü bir şey olucağı zaman yapılan bir şey "
Dedi unyel sakın ama aklı karışuk şekilde.Konu karmaşıktı.
Brad ne planlıyordu aklımdaki tek soru buydu.Hepimiz yorgunduk.
Unyel bir şey saklamıyordu yada biz öyle düşünüyorduk."Artık burdamı kalıcaz? "
Bu soruyu soran düel ne yapmayı planlıyordu."Ne yani brade gidip herşeyi biliyoruz ne yaptığına kadar mı dememizi bekliyorsun "
Dedi unyel biraz kızgın ve yorgun şekilde.Düelde saçma bi soru sorduğunun farkındaydı.
"Peki ya burası kimin evi? "
Dedim sanki hırsızmış gibi hissederken."Benim evim"
Dedi unyel şaşkınlığım suratımdan Belli oluyordu ama bu demek oluyordu ki unyel Bu zamandan da ama yine de sormak istedim."Sen 2040 yılındanmısın? "
Unyel onaylar şekilde kafasını salladı.
"Bu konuları yarın konuşalım şimdi uyuyalın olurmu "
İkimizide kalıcağımız odalara götürdü.
Yatağa uzandım.
Bunlar normal değildi yaşadıklarım sanki bir rüya gibiydi."Bin yılda bir gerçekleşen şey haa... "
Gözlerim kapanmıştı bile.
Sabah unyel kahvaltıyı yapar yapmaz her şeyi düzgünce anlatmaya başladı.
Düelle ben karşısına oturarak konuyu düzgünce açıklamasını bekledik.
"Konu çok karmaşık bunu ayrıntılı bir şekilde Brad gibi üstte olan insanlar bilir "
Başımı havaya kaldırdım eminimki öğrene bileceği mız biri vardır.
"Ne yapıcaz Brad bizi bulursa bittik demektir "
Dedi korkuyla düel.Unyel durdu
"Sadece biz değil düel "Düel Birkaç saniye durduktan sonra hemen ortaya atladı.
"Lidya sen dün bir şey söylicektin"Tamamen aklımdan çıkmış
"Üzgünüm unuttum. Şöyleki benim üç tane gücüm var dün o yüzden yüzdeme o kadar şaşırmadım "Unyel
"Üçtanemi nasıl olur "İkiside bana şaşkın gözlerle bakıyorlardı.
"Şöyleki benim yaşadığım insanlar gerçek ailem değilmiş "Dedim ve annemin bana bıraktığı defteri masaya koydum.
Düel
"Ee peki bu güçler nerden geliyor sana ""Annem ve babamdan annemin gücü rüyasında gelecekten kesitler görmekmiş gelecekte kötü bir şey olduğunu görünce babamla beraber önlem almak istemişler "
Unyel sakin bir tepkiyle
"Annengil zekiymiş "Dedi sonra hemen önündeki defteri alıp okumaya başladı.
Düel
"Peki daha fazla bir bilgin yokmu mesla kötü olay neymiş ""O kadarını bende bilmiyorum "
Bu konuyu hiç ama hiç uzatmak istemiyorum.
Unyel birkaç saniye sonra kitabı geri masaya koydu ardından hemen düel açıp okudu açıklama yapmak uzun sürecekti okumaları daha mantıklı olurdu unyel bu konuda beni zorlamak istemediği suratından belliydi hemen ifadesini değiştirip Konuyu değiştirdi.
"Pekii şimdi düzeni ayarlıyalım "
Düel
"Ne düzeni? "Unyel elini anlına vurarak
"Aptalmısın düel sonsuza kadar burda kalamayız hem benim çalışmam gerek dünya parayla dönyor ya hani ""Brad'in bizi bulması an meselesi olabilir "
Bunu söylemek içimi acıtıyordu nedenseYanında bir kutu vardı ve bize uzattı.
"Bunları giyerseniz belli olmazsınız yani yerimizi bulamazlar bu giysi güçleri saklar ve nerde olduğumuau bulamazlar ama çok dayanmaz jay'e gitmemiz gerek burda fazla duramayız"
İkimizde onaylar biçimde kafamızı salladık.
Unyel devam etti.
"Şimdi ben çalışıcam düel yemek yapmayı biliyor musun ? "Düel kafasını salladı.
"Bu çok iyi yemekler sende vee Lidya asıl olay sende bizi korucak kişi sensin "Bu sadece korumak değildi bu bi savaşı önlemekti.
Düel bana dönerek sordu.
"Üçüncü gücün ne? "Anneminkini söylerken babamınkini unutmuştun.
"İnsanlara istediğimi yaptıra biliyorum "Düel
"Cidden mi bi denesene "Unyel düeli durdurarak
"Kızı boşa yorma "Düel sessizce durdu
Bense unyele bakarak
"𝑺̧𝒊𝒎𝒅𝒊 𝒐𝒕𝒖𝒓 𝒗𝒆 𝒅𝒖̈𝒆𝒍𝒊 𝒚𝒂𝒏𝒂𝒈̆ı𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒐̈𝒑"Dediğim gibi burnum kanadı ve unyel yere çöküp düeli yanağından öptü.
Buna şakınlıkla bakan düel unyel aklı yerine gelince kaçması bir oldu .
Onun kaçası bi işe yaramamış orda dövülen ben olmuştu.--------------------------------- ♡------------------------
Oy ve yırumlarınızı eksik etmeyin nn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmiş (23-40)
FantasiKendi zamanından 'Seçilmiş' olduğu söylenerek (2040) yılına götürülen bir sürü insan. Hepsi hayatlarının maceralı olmasını ister Tabi bu mümkünse... Ölmediğin sürece hiç bir zaman son değildir.