_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Gözümü açtığımda karanlık bir yerdeydim.
Olduğum odada bir kapı vardı.
Kapıya doğru yaklaştım açtığımda ise uzun bir koridor ve ucunda iki kapı.Koridorda ilerledim kapılardan bir kırmızı diğeri beyaz ışık saçıyordu.
Kapılara yaklaştıkça beyaz ışık gözümü almaya başladı.
Kapılrarın önüne geldiğimde istemsizce elim kırmızı kapıya doğru gitti karşı koymadım çünkü arkasında ne olduğunu merak ediyordum.
Kapıyı açtığımda brad'in odasını gördüm fakat çok farklıydı sanki yıllardır kullanılmamış gibiydi içeriye Brad girdi ve arkasından başka biri.Arkasındaki kişinin suratı görünmüyordu ne sağ koluydu nede unyeldi.
İçeriye doğru bir adım attım kırmızı bir odada ortasında ise Brad ve bilinmeyen kişi onlara yaklaştıkça herşey dahada netleşti.
Bilmediğim kişi sürekli bradın arkasındaysı ve elindeki sürekli bradın ensesindeydi.
Sanki Brad onun kuklasıymış gibiydi.
Bilinmeyen kişi bradın kulağına eğilip bir şeyler söyledi.
Sanki Brad unyel ın dediği gibi farklıydı.Onlara yaklaşmaya çalıltım.
Ama bu imkansızdı sanki aramızda bir duvar vardı bu beni engelliyordu.
Beklemediğim şey o gördüğüm mavi gözleri tekrar görmek oldu.
Korku yine bedenimi sarmış haldeydi.Sonra bir anda oda beni kendinden ittiriyormuşcasına kapının dışına attı.
Kapıyı ne kadar zorlasamda kapı açılmadı.
O mavi gözlerin kime ait olduğu merakı içimde kalamazdı.Dakikalarca denedim ama hiç bir halt olmadı.
Mecburen beyaz kapıya doğru yaklaştım.
Işık ne kadar gözümü alsada kulbunu aşşağı doğru indirdim...Suratıma vuran ışıkla gözümü açtım.
Yattığım yerden dikildim etrafı süzdüğümde revirde olduğumu anladım.Yanımdaki perde bir anda açıldı.
Bir kız bana doğru gülüyordu.
"Sonunda uyandın ha"Ne zamandan beri uyuyordum ki.
Kıza sorgular gözlerle baktım."Kendini tanıtmayı unuttum pardon ben hyera tanıştığımza memnun oldum "
Bana doğru elini uzattı elini sıkarak
"Bende Lidya""İyimisin daha yeni soluk soluğaydında "
Gördüğüm şey rüyaydı ama bi yandan da farklı gerçek gibi hissettiriyırdu.
"Ah iyiyim teşşekürler"
"Birazdan doktor gelir merak etme "
Dedikten bir kaç saniye sonra doktor geldi bana şaşırmış gözlerle baktı.
"İyimisin başın ağrıyor veya ateşin varmı "
Kendini iyi hissediyordum.
"İyiyim teşşekürler "
Ayağı kalkmaya çalıştığımda doktor beni durdurdu.
"Bekle birazdan arkadaşların seni almaya gelicek tek başına yürüyemezsin"Diyince geri oturdum.
Yanımdaki kız sürekli bana bakıyordu bu beni ne kadar rahatsız etsede birşey söylemedim.Yarım saat sonra unyel geldi koşarak bana sarıldı.
"İyimisin!? "
Çok endişeli gözüküyordu
"İyiyim ölümden dönmüşüm gibi sorma"Bir anda beni kucağına aldı kapıya doğru ilerledi.
Şaşırmıştım ama inmeme izin vermezdi.
Kabullenerek boynuna sarıldım.O sıra arkamızdam hyera bağırdı.
"Lidyaa tekrar karşılaşalım seni çok sevdim"
Bunu duyan unyel dahada hızlı gitti.
Bizi görenler şaşkınlık içindeydi.
En sonunda odama gelmiştik içeri girdiğimizde düel bizi bekliyordu.Koşarak bana sarılmak istedi fakat unyel beni kucağından indirmemişti.
Yatağa doğru götürüp yatırdı sandalyeyi bana çevirip oturdu.
Düel de ayak ucuma oturdu."Brad birazdan burda olur "
"Neden? "
Kaşlarını çatarak bana baktı.
Ordan düel atladı.
"Gücünü kazandınya "Durdum gücümümü kazandım?
"Nasıl kazandım lan""Herkes tam senden ümidi kesmişti öldüğünü düşünüyorlardı fakat sen uyandın Brad de merak içindedir birazdan gelir "
"Peki ya gücüm ne? "
"Halisilasyon "
Ne ne dedi one yaa!
"Uff anla işte lidya serap gibi bir şey "
Düel her şeye aylayıp cevap vermişti unyele fırsat vermeden."Haa şimdi anladım, siz nasıl biliyorsunuz"
Unyel bana baktı
"Zor değil makinlarımız var onlar ölçer ve söyler"Yarın dolunaydı ve artık dönme gibi bir şansım yoktu.
O sıra içeriye biri daldı.
"Lidya burdamı !?"Brad bağırarak içeri girmişti.
Beni görünce bana doğru yaklaştı.
Bir kaç saniye durdu sanki sahibi olmayan bir oyuncak gibi evet bu bir rüya değildi uyarıydı ve burda farklı şeyler dönüyor...-------------------------------------------------
Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.
Yorumlarınızı bekliyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmiş (23-40)
FantasyKendi zamanından 'Seçilmiş' olduğu söylenerek (2040) yılına götürülen bir sürü insan. Hepsi hayatlarının maceralı olmasını ister Tabi bu mümkünse... Ölmediğin sürece hiç bir zaman son değildir.