Alıntı

251 9 0
                                    

Yorum yazan yok!!!
Bu durum kitabı devam ettirme isteğimi zayıflatıyor.
O yüzden lütfen yorum yapıp oylayalım.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Aşağıdan gürültüler geliyordu.
Aşağıya inip inmemekte kararsız kaldım.

Canım bende bu evin bir ferdiyim. Bu evin gürültüleri benide ilgilendirir dimi.

Üstelik acıktımda

İç sesimi onaylayıp odamdan çıktım merdivenlerde duraksadım.

Aşağıdaki gürültünün sahibi Emirhan 'dı

Yaşar ağayla neredeyse burun buruna gelmişti.

" Baba ben senin sözünü dinledim. O bana eş diye layık gördüğün şişman kızla evlendim ben.
Şimdi sıra sende, güya bu kızla evlenirsem işlerin başına beni geçirecektin. Noolduuu? Yaşar ağaa! sözündenmi döndü? ha!! de bana, öyleyse ben bu şişko kızı boşar babasının evine yollarım bilesinn. "

Gözlerimin dolmaya başladığını hissettim.

Demek bu yüzdendi benimle evlenmek istemesi, ne sanmıştım ki kaşıma gözüme mi vurulmuştu sanki

En başından beri soğuk ve mesafeli davranışlarıyla zaten belli etmişti kendisini.

Üstelik Bismillah evleneli kaç saat olmuşken boşanmaktan bahsediyordu.
İçimi bir telaş kapladı

Bütün konak şaşırmıştı Emirhan nın bu hareketine

Yaşar ağayı ise dahada sinirlendirmişti Emirhan bu sözleriyle.

" kendine gel oğul! Senin karşında baban var, uslubuna dikkat et. Bir o kızın bir adı var, karınla doğru konuş.
İki ben söz verdiysem tutarım. Seni işlerin başına geçirecem dediysem bunu hemen yapacam demedim. Biraz sabret okulunu daha yeni bitirdin. Biraz tecrübe edin öyle geç işin başına. Bir süre daha Selim işin işin başında duracak. Üç bu boşanma mevzusunuda duymamış olayım . "

Kelimeleri bastıra bastıra söylemişti. Sanki küçük bir çocuğa anlatır gibi.

" Baba ben işlerin başına geçmek için yıllarımı verdim. Kendimden ödün verdim. Sevdiğim kadından bile vazgeçtim. Sırf bu aileye Aslı'yı layık görmedin diye. Bana yakıştırdığına bak!
Aslı bu şişkoya bin basar be! Bu kızla koca Midyat' ta evlenecek bir salak benim zaten "

Yaşar ağa en sonunda dayanamayıp okkalı bir tokat geçirdi Emirhan nın yanağına.

" Sana karınla doğru konuş dedim. Yıkıl karşımdan gözüm görmesin seniii!! "

Merdivenin başında ağlıyordum. Duyduklarım canımı yakmakla kalmayıp kalbimi yerinden sökmüştü.

Emirhan hızla merdivenlerden çıktı.

O sıra göz göze geldik. İşte ilk kez bana o duyduğu saf nefreti gördüm.

Aynı anamın gözleride Allahın her günü gördüğüm nefrete benziyordu.

Şimdi artık Allah ın her günü bu lanet duyguyu Emirhan nın o aşık olduğum elalarında görecektim.

İşte o an, ilk kez ölmek istedim elalarında.....

Ağlıyorumm şuaaaan! 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

FerideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin