6. BÖLÜM : Ben Hepinizi Yerim

308 12 0
                                    

( Emirhan )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Emirhan )

Feride ' yi hala bulamadım. Arıyorum bulduğumda onunda fotoğrafını ekliyecem.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Kaynanam olacak kadının başıma diktiği şu iki zebani sıfatlı eltilerim yüzünden bütün günüm zehir olmuştu .

Bana her yeri temizledikleri yetmiyormuş gibi bir de zorluk çıkartıyorlardı.

Bazı odaların temizliğini beğenmeyip tekrar temizlememi istiyorlardı ya da bir şeyleri yere devirip toplamamı bekliyorlardı.

Bana ekstra iş çıkartmak için elinden geleni yapıyorlardı.

Ben Hacer kötü derken Asmin ondan daha beter çıkmıştı.

Benimle en çok o uğraşmıştı bugün.

Pençelerini çıkarmak için beklemişti belliki.

Başta onun için tehtit oluşturmadığımı düşündüğü için benimle pek uğraşmamıştı ama Yaşar babanın bana gösterdiği değer beni onun gözünde tehlikeli kılmıştı.

Her defasında kendi güzelliklerini övüp kilomla dalga geçiyorlardı. Gözlük taktığım için Asmin 'in Seher anneye :

' Ana yazık vallah Emirhan ağama, karısı hem şişko hem kör. Bende olsam bende eve gelmezdim '

dediğini duymuştum bir ara

Buna bozulsamda artık onların beni hor görmesine alıştığım için çokta kafama takmamıştım sözlerini.

Elif dahil kimsenin bana yardım etmesine izin vermedikleri için akşama zar zor bitirmiştim temizliği.

Kaynanam akşam yemeğine inmeme izin vermemişti. Kayınpederimede benim kendi rızamla inmediğimi üstüne benim için yemek gönderdiği yalanını söyleyip beni aç bırakmaya çalışmıştı.

Allah 'tan Elif bana yemek getirmeyi düşünmüştü yoksa açlıktan ölmek üzereydim.

Şükürsüzlük gibi olmasın ama hala doymuyordum.

Elif bana kıs kıs gülüyordu.

" Feride yavaş! Boğulacaksın yoksa, az ye biraz"

Ona ' bacım sen ne diyorsun ? ' bakışı attım.

" Elif o kadar açım ki seni bile yiyebilirim hatta üstüne kaynanam ve eltilerimide yerim."

Yüzümü ekşittim bir an. Midem bu üçlüyü kaldıramazdı.

" İnanırım vallah. Sende bu iştah dolduktan sonra sen hepimizide yersin. Üstüne bir bardakda su içer daha varmı dersin"

İkimizde kahkaha attık bu sözlerden sonra

" Feride bir şey soracağım ama darılma olur mu?"

" Niye darılığım Elif ? ne sormak istersen sorabilirsin?

FerideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin