Emirhan son günlerde bana artık kötü davranmıyor üstüne benimle iki arkadaşmışız gibi benimle sohbet ediyordu.
Belkide benimle iyi anlaşarak beni elinde tutmaya çalışıyordu. Sonuçta kardeşleriyle arasındaki rekabet onun her şeyi göze almasına sebep oluyordu.
Zamanı geldiğinde beni kapı dışarı edeceğinin fsrkındaydım . O zaman gelene kadar kendime bir yol çizmeye başlamalıydım.
Mutlu olmayı hakediyordum her masum kadın gibi
ve olacaktım .
Sadece biraz sabır ve güce ihtiyacım vardı.
Sonunda kilo verme kararı almıştım.
Annemin bana söylediği onca saçma ve aşağılayıcı sözler arasından bir tanesine hak verdim.
" Bir erkek asla kendine saygısı ve özgüveni olmayan bir kadını kalbine koymazdı ve sen ikisinede sahip değilsin ." demişti bana.
Ben daha fazla kilo alarak ne bedenime saygı duyuyordum ne de özgüvenli olmayı başarıyordum.
Yanlış anlamayın bunu sadece Emirhan ' nın kalbini kazanmak için yapmayacaktım . Kendim ve annesi yüzünden boynu bükük bütün yaşlarım için yapacaktım.
Elif 'in benim için getirdiği salatayı kaşıklıyordum.
Bugün ilk diyet günümdü ve kendisi bu durumu benden daha çok onur meselesi haline getirmişti.Benim için bir diyet listesi hazırlamış spor koçu gibi başımda dikilmiş bana spor yaptırmıştı bütün gün.
Midem isyan bayrağını çekmişti çoktan ikindiye kalmaz greve başlamıştı bütün vücudum.
Hangi akla uyup diyete başladın ki diye bağırıyordu içimdeki aç canavar.
Telefonun çalma sesiyle elimdeki salatayı kenara bırakıp telefona yöneldim.
Benim telefonum değildi.Emirhan' a aitti. Kim bu gece gece ısrarlı bir şekilde arayan diye merak ederken telefondaki ismi gördüğümde kan beynine sıçradı.
Arayan Aslı denen kadındı.
Daha fazla dayanamayıp telefonu açtığımda bu kadına kocamdan uzak durması için her tehtidi sıralayacakken kendimde bulamadığım özgüvenle sadece sessiz kalmakla yetindim.
Sonuçta bana değil ona aşıktı hangi hakla hesap soracağımı bilemedim.
" Alo.. Emirhan.. aşkım ordamısın ? Hadi gel artık seni özledim...alo Emirhan"
Bir kelime bir insanı enkaza çevirebilirmiydi ?Beni çevirmişti.
Aşkım ... Aşkım... Aşkım
Gözlerim dolmuştu bile çoktan .
Arkamda duyduğum sesle elimdeki telefon yeri boyladı." Feriideeee!!"
**********************
Yeni bölüm yok ama alıntı var . Siz bir önceki bölüme koyduğum sınırı geçerseniz oda gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feride
Literatura FemininaAğlamaktan gözlerim beter olmuştu. Aynadaki yansımamla karşı karşıya geldim. Şişko bedenim daha da kilo almıştı. Yüzümdeki sivilcelerim de çoğalmıştı. Birde camı kırık gözlüklerimle günden güne daha da çirkinleşiyordum sanki. Oysaki babam sen halana...