4. BÖLÜM :kabus

336 18 2
                                    


Merrrhabbaaaa caannllaaaar!!!!

Yorum veya 🌹

Oy veya ⭐

Atabilirsiniz.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Pencereden yansıyan güneş ışınları yüzüme doğru vuruyordu.

Uykuku bir şekilde yataktan kalkıp gözlüğümü de takıp banyoya doğru ilerledim. Kısa bir duş alıp banyodan çıktım.
Kaç saat olmuştu bilmilmiyorum ama uyuyalı epey olmuştu belliki.

Emirhan ' ın daha ilk günden yatakları ayırıp benimle hiçbir diyolağa girmemesi bana bu evliliği kabul ederek ne kadar büyük bir hata yaptığımı düşündürtüyordu.

Hadi! Tamam sevmiyorsun anladık. Neden evlenirsinki o zaman sevmediğin biriyle?

Be adam!

Gözüme yerdeki gelinliğim çarptı. Gelinliğime bakmak kefenime bakıyormuşum gibi hissettiriyordu.

Bornozumla aynanın karşısına geçtim.
Kendimi incelemeye başladım. Ne zaman kalbim kırılsa aynada şişko bedenime bakıyordum.

Kilolu dolgun hatalarıma bakıp yüzümü buruşturdum,

Gece boyu aglamaktan kızarmış gözlerime bakamıyordum bile

Aynadaki berbat halime daha fazla bakmaya katlanamadım.

Üstüme gündelik kırmızı bir elbise geçirip saçımı sade bir topuz yaptıktan sonra yatağa oturdum.

Dışarıya hiç çıkasım yoktu ama artık daha fazla bu odada duramazdım zaten Emirhan ' la aynı odada kalmıyorduk. Kim bilir nerededir şimdi.

Büyük ihtimalle ben uyurken üstünü değiştirip işe gitmişti.

Aşağıyada inemiyordum. Konaktakilerin özellikle eltilerimin gözünde ilk gecesinde kocasını kaçıran gelin olarak anılmak istemiyordum.

Üstelik kimsede gelip iyimisin, öldünmü kaldın mı ve en önemlisi acıktın mı? diye sormuyordu.

Ayağa kalkıp bir zamanlar Emirhan ' ın olan ama artık ikimize ait olan odayı incelemeye başladım.

Oda çok güzeldi. Hayran kalmıştım. Elbiselerinin oldugu dolabı açıp Emirhan' ın elbiselerini teker teker inceledim.

Yüzümde anlamadığım bir gülümseme vardı.
Dün gördüğüm muameleden sonra bana 'gurursuzsun' diye bilirlerdi ama aşk bu işte öyle hemen kalpten söküp atamıyorsun bir kere.

Tişörtünden birini alıp koklamaya başladım. Tişörtünde onun kokusunumu arıyordum yoksa onumu bilmiyorum ama ona dair bir şeyler aradığım kesindi.

Onula ilk tanıştığım zaman daha çocuktum. Çocukken şişman bir kız değildim aksine zap zayıp dal kadar bir kızcagızdım. Üflerseler düşerdim neredeyse yere.

Yaşar ağa evimize ziyarete gelmişti. Emirhan ı ilk kez o gün görmüştüm.

Yeni yeni gözlük takmaya başladığım için gözlüklü gezmeye alışamamıştım bu yüzden hep gözlüğümü bir yerlerde ya unutur ya da kaybederdim o yüzden önümü göremeyip sakarlıklar yapıyordum.

O günde sakarlıklarımdan birini yapmıştım. Önümü göremediğim için meyve suyumu Emirhan 'nın tişörtünün üstüne dökmüştüm.

O tişörtte onun en sevdiği tişörtümüş meğer. Çok üzülmüştü. Ona defalarca kere özür dilemiiştim.

Hatta ona isterse benim çok sevdiğim bir elbiseyi mafedebileceğini teklif etmiştim bile, üstüne o da elbiseyi giyip gelmemi istemişti.

FerideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin