5. BÖLÜM : Yeni Gelin

376 17 1
                                    


Yorum ve oylarınızı bekliyorum.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Elif in , Emirhan 'nın yanında bir kadın var' demesinden sonra odada daha fazla duramamış aşağıya inmiştim.

Normal şartlarda bu yaptığıma anlam veremeyebilirdim sonuçta bir erkeğin yanında tabiki bir kadın olması çok doğal bir şeydi ama Konağın avlusunda benden boşanabileceğini söyleyip eski sevgilisinin konusunu açan bir adamın yanında bir kadın olması beni korkutuyordu.

Ya bu kadın Aslı 'ysa

Çok şükür gelen kadın Aslı denen kadın değildi.
Gelen Bozdağ ailesinin avukatıymış. Üstelik evliymiş.

Bazı evrakların imzalanması için gelmiş meğerse Emirhan' la buraya gelirken karşılaştıları için birlikte gelmişler. Elif daha bu konakta yeni olduğu için kadını tanıyamamış.

Benim yanlış anlamama sebep olduğu için mahçupça bakıyordu bana. Ona sorun değil bakışı attım.

Avukat hanım gittikten sonra maaile avludaki sedirde oturup çay içiyorduk.

Yaşar baba Emirhan ' a bir hafta daha yeni evliyken evde olmadığı için sitem ediyordu.

O da işlerin yoğunluğunu bahane edip konuyu geçiştirmeye çalışıyordu.
Başarılıda oluyordu.

" Aman bey ! rahat bırak oğlumu. Çok yorulmuş belliki, gitme üstüne. Bu yeni gelin kusurlu olmasa benim oğlum niye yeni evli karısını bırakıp çalışsın"

kaynanam yüzüme tiksinerek baktı buları söylerken.

Hacer ve Asmin in yüzünde alaylı bir gülümseme vardı.

Utanç ve sinir bedenimi ele geçirmişti. Herkesin önünde benimle böyle konuşamazdı. Kendi oğlunu aklamak için dahi olsa bir kadın, bir kadın hakkında böyle konuşamazdı.

Yaşar babam elindeki çay bardağını sertçe masanın üstüne bıraktı.
Bıraktı demek az olur, fırlattı neredeyse.

" Seherr! Ne dediğini kulağın duyormu senin? Ne biçim konuşuyorsun gelinin hakkında. Oğlunun kabahatini gelinimin üstüne yıkma! Sende, oğlunda bundan sonra dilinize dikkat edeceksiniizz. Çayı da kursağımda bıraktınız."

deyiip avluyu terk etti.

Ne olursa olsun Yaşar babam beni hep savunuyordu. Ne oğlunun ne karısının ne de gelinlerini beni ezmesine izin vermiyordu.

Yaşar babamın beni savunmasındam sonra gelinlerin kıskanç dolu bakışlarına maruz kalmıştım. Kayınvalidem denen şahızda bana öldürecek gibi bakıyordu.

Emirhan ise bu olanlardan bıkmış gibiydi.

" Feride çayını bırak benimle yukarı gel"

deyip merdivenlere yöneldi.

Kafamın içinde şimşekler çakıyordu adeta

Benimlemi konuştu o ?

Az önce o beni yukarı, odamızamı çağırdı yoksa ben yine rüyamı görüyordum?
Anın şokuyka kendimi çimdikledim.

" Aaağğh! "

Verdiğim tepkiden dolayı herkesin dikkatini üstüme çekmiştim.

Emirhan merdivenin son basamağı da durmuş onaylamaz bir şekilde bana bakıyordu.

" Feride! sana yukarı gel dedim kendini çimdikle demedim. Çabuk yukarı gel"

" Ttata..mm.amm, geliyorum kocam "

FerideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin