9. Bölüm : Kendime bir şans vermek istiyorum.

435 21 2
                                    

Şimdilik sınır koymaktan vazgeçtim . Canım istediğinde bölüm atacağım .

#####################

     
        Babam bana hayatının hatasıymışım gibi bakıyordu. Annem ise zaten varlığımdan   şikayetçi olduğunu belli etmekten çekinmiyordu .

Anlamıyordum.

Anlayamıyordum.

Karşımda annem babam olduklarını iddia eden bu iki insanın benimle ne alıp veremedikleri vardıki bana bu kadar kin besliyorlardı.

Babamla aramdaki benzerlik olmasa ikisinin çocuğu olmadığımı düşünecektim .

Çünkü kimse evladına bu kadar gaddarca davranmazdı.

Babamın sertçe kolumu kavraması canımı acıtmıştı.

"Ahh "

" Bana bak Feride bize ne cürretle saygısızlık edersin. Evledin diye bizim emeklerimizi yok sayamazsın . Çok mu güveniyorsun kocana ha?
Yarın seni boşamak istese nereye gideceksin , kime gideceksin ?  "

" Ben söyleyeyim ağam bizim kapımıza gelecek yine bizim kabımızdan yemeğini yiyecek çatımızın altında yaşayak sonra yüzsüzce bize nankörlük yapacak şimdi yaptığı gibi. Biz onun için yollara düşüp gelelim hanımefendi bize saygısızlık etsin .Ben boşuna demiyorum bu kız hayırsızın teki diye ."

Annemin sözlerinden sonra babamın koluma baskısı daha da artmıştı. Kolum acıyordu ama yüreğim kadar değil.

Ruhumdaki yanlızlık yine kendini belli etmişti .
Kolumu çekemiyordum bile .
Kalbim annem tarafından okarar kırılmıştıki daha ne kadar kırılabilirki derken babamın sözleri kalbimi yerinden söküp atma isteği doğuruyordu

Buraya gelen Emirhan' la kalbim güç bulmuş gibi canlanmaya başlamıştı.

" Ne oluyor burda Orhan agâ ?"

Babam Emirhan' nın sesini duyunca elini kolumdan çekti .

Emirhan çatık kaşlarıyla bize doğru geliyordu.

Aramızdaki gerilimi sezmiş gibi bir babama bir bana bakıp cevap arıyordu.

" Bir şey yok damat aile arasında bir mesele sen karışma?"

" Karışmayayımmı? Feride ' nin bundan sonra ailesi benim . Onun içinde olduğu bir mesele varsa asıl beni ilgilendirir Orhan ağa . "

" Ha bu arada bir daha benim evimde benim karıma bağırmazsanız sevinirim"

Babam ve annem arkamızdan şaşkın şaşkın bakarken
son sözünü söyledikten sonra kolumdan tuttuğu gibi dışarıya sürüklemeye başladı.

Beni bile bu kilomla rahatça peşinden sürükleyebiliyorsa  gerçekten çok güçlü olmalıydı.

Az önce beni babama ve anneme karşı sahiplenmesi beni çok mutlu etmişti bir yandanda bu ani çıkışına şaşırmadan edememiştim.

Benden nefret eden adam gitmiş yerine beni düşünüp sahiplenen adam gelmişti.

Bu büyük degişimin nedenini çok merak ediyordum.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

   
              Babamlar koridorda aramızdan geçen tatsız olaydan sonra Bozdağ konağında çok durmamış  Yaşar babam ve kayınvalidemle vedalaştıktan sonra ayrılmıştılar.

     Ben ise daha fazla annem ve babamla aynı ortamda kalmak istememiş rahatsız olduğumu öne sürüp odama çıktmıştım.

Bu gece yaşadıklarımın şokunu hâlâ atlatamamıştım.
Yatağımda sırt üstü yatıp olanları düşünmeye başladım.

FerideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin