Chapter 2

6.5K 107 20
                                    

Sudah seminggu Becky bkrja di syarikat Freen,spanjang tempoh smggu tu Becky cuba mjauhkn diri dari Freen,Dia malu dengan apa yg tjadi antara mereka tempoh hari.Freen pula hanya berlagak macam takda apa yang terjadi.Becky tetap mjalankan tugasnya dengan baik.

"Becky masuk office saya sekarang!" Arah Freen melalui telepon.

"Haaaa okeyy bos" Becky tergesa gesa keluar Dari biliknya dan melangkah menuju ke bilik Freen.

Tok!!! Tok!!!

"Masukkkk!!!" Laung Freen.Becky masuk dengan buku nota pink ditanganya.

Freen mengangkat kepalanya,riak wajahnya serius tanpa senyuman,dengan matanya yang ralit memandang Becky.

"I miss the sweetness of those lips,hurmmm," bisik hati Freen.Matanya masih ralit meniti bibir pink milik Becky.Sesekali dia menelan airliur 😂.

"Bos ada apa panggil saya?? Becky berdiri jauh dari Freen.

"Hurmmm," Freen menggaru lehernya yg tidak gatal.Dia hanya ingin melihat wajah Becky.

"Kalau takda apa,saya keluar dulu bos" kata Becky ingin berlalu pergi.

"Becky buatkan saya scawan coffee," Arah Freen dingin.Becky sengaja mahu menjauhkan diri dia dari dia.

"Okey kejap saya suruh Mae buatkan untuk bos,tu saja??

"Saya nak awak buatkan Becky!! Bukan Mae" Jeling Freen tajam.Becky menunduk kplanya.

"Tapi boss"

"No tapi²," Tegas Freen.

"Okeyyy bos,saya keluar dulu" Becky membebel dalam hati sambil melangkah menuju ke pantri.

"Apa dia ingat aku ni tea lady ke?? Huh!!!! " Marahnya kecil,tapi tangannya lincah membancuh coffee.

"Bos ni coffee yg bos nak" Becky meletakkan cawan dhadapan Freen.

"Hurmmm thanks,Becky ambik laptop awak bawa dalam bilik ni" Arah Freen tnpa memandang Becky.

"Haaahhh nak buat apa bos??? Saya dah email smua dokumen yang bos nak pagi tdi" mata Becky,kalau boleh dia tanak berdua dengan Freen.

"Ni arahan Becky!! Tegas Freen skali lgi.

"Okeyyyy!!!! " Becky melangkah kaki keluar dari bilik bosnya.

"Eeeeeee bencii!!!" Becky mengambil laptopnya Dan masuk semula ke dalam bilik Freen.

"Saya nak buat kerja kat mana ni??? Tanya Becky mukanya masam mencuka.

"Buatla kat sofa tu,kejap lagi saya nak awak update pasal meeting saya dengan Tuan James," Kata Freen, Becky hnya mengangguk.

Becky fokus dengan kerjanya tapi tidak dengan Freen,matanya fokus dengan bibir seksi milik Becky,sesekali bibir kecil itu berbicara,Freen tersenyum Manis.

"My cute girl," kata hati Freen,dia angau dengan PAnya sndri.Tak keruan hati Freen melihat bibir itu.

Akhirnya Freen bangun dari duduknya,dia mendekati Becky yang sedang asyik menaip di laptop miliknya.Freen duduk di sebelah Becky.

"Ehhh boss 5min lagi siapla ni? Becky terkejut dengan keberadaan bosnya.

"Hurmmm okey" Freen masih ralit memandang bibir mungil itu.Tangan freen nakal naik ke belakang badan Becky

"Bosss apa nii??? Becky menolak Freen spontan tkejut dengan sikap Freen.

"Amboii garang,hurmmm but I like baby," semakin galak Freen mgusik Becky.

"Okey done saya keluar dulu," kata becky menutup laptop nya.Dia tidak mahu perkara haritu brulang kembali.Freen menolak Becky lembut.

"Auuchhh boss!!!! Marah Becky kecil.Freen sudah brada didepan Becky.

PLEASE TOUCH ME Where stories live. Discover now