Sejak peristiwa haritu,Becky mula keliru dengan perasan sendiri,dia mula menjauhkan diri dari Freen,Freen pula perasan dengan perubahan Becky.
"Becbec," Panggil Irin Becky menoleh sahabatnya.
"Hmmmm ya Irin ,ada apa?? Soal Becky.
"Okey tak kerja kat tmpat kau skarang?
"Hurmmm okey ja"
"Macam tak okey ja?? Bos kau garang ka?
"Tak,bos aku baik," Becky memainkn cawannya.Saat ini otaknya mmikirkan Freen,dia pernah dengar gosip tentang Freen.
**Berapa hari yang lalu
"Weiii kau thu,haritu aku nampak bos keluar dengan seorang model weiii" Kata Noe.
"Yaka??? Kat mana??? Soal Yaya.Becky hanya diam,dia hnya mnjadi pendengar setia.
"Kat hotel weiiii,kau kenal kn model tu si Mary," kata Noe.
"Tapi setahu aku bos skarang couple dengan Prim kan??
"Entah kau pun tahu bos tu playgirl" ujar Noe ketawa kecil.Becky tetap mmilih untuk mdiamkn diri.
"Becky,haaa awak jngn tjebak dengan ayat² Manis bos," pesan Yaya menepuk tangan Becky.
"Haaaaa iyaa," balas Becky terpinga².
"Takda ke girls yang masuk keluar bilik bos Becky??
"Takda pun,lagipun saya tak campur urusan bos,saya buat kerja saya sja," kata Becky walaupun saat tu hatinya rasa sakit tapi dia tidak tahu punca sakit tu.
"Haaihhh dah insaf ka bos tu,dlu selang seli girls datang jumpa dia,betul² si playgirl," kata Noe mengerutkn dahinya.
"Haaaaaa mgumpat erk!! Sergah Nam.
"Nam," jerit mereka bertiga hampir serentak.Nan ketawa besar.
"Haaaa mengumpat bos la tu" usik Nam duduk disebelah Becky.
"Ehhh takla tapi betulkan bos tu perempuan keliling pinggang," Kata Yaya.
"Haaiippp bos dengar kena kick kau nanti," Balas Nam.
"Sorry, " Yaya menutup mulutnya.
"Becky awak jangan dengar gosip dorang ni," kata Nam tersenyum.Becky hanya mengangguk tapi fikiran tetap memikirkn apa yang Noe&Yaya cakap.
***
"Becbec weiiiii mengelamun pula dia," Irin menepuk bahu Becky."Haaaa ya Irin,kau ni kan terkejut aku," Becky mencubit tangan Irin.
"Weiii sakitlah,kau tu khayal apa?? Marah Irin kecil.
"Sudahla kau,aku masuk bilik dulu,nak rehat," Becky melangkah masuk ke dalam biliknya.Dia dan Irin tinggal serumah.
Becky pov
Becky merebahkan badannya diatas katil,dia memandang siling biliknya,dia masih memikirkan apa yang trjadi antara dia dan Freen.
"Kalau dia ada gf kenapa dia beria mengoda aku!? Why Freen!???? Aarrrghhhhhh bodohnya kau becky mudah termakan godaan Freen" kata Becky bmonolog sndri.
"Kenapa panggil aku baby!???kenapa kiss aku?? Dasar buaya!! Bentak Becky kesal.
"Tapi kenapa rasa sakit sangat kat dalam hati ni," bisik Becky menyentuh dadanya🥺 Dia menekup mukanya ke bantal.Adakah dia mula jatuh cinta atau hanya sekadar perasan dia saja.
***********
"Buat semula!!!saya tak terima laporan macam sampahh!!!!!"Tengking Freen menghempas fail biru tu diatas meja.Chen hanya menunduk.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME
RomanceFreen Salocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong story😘😘 warning ⚠️⚠️⚠️ 18x🔞 Warning don't copy!!!! Malay version,GL STORIES Start : 14 October 2023