Chapter 8

4.8K 85 1
                                    

"Babyyyyyy please I want you" Freen merayu,nafsunya betul² membuatnya menjadi gila.

******
"Freen...awak dah janji smalam," Becky menatap Freen.

"Huh...hmmmmm.." Freen terus merebahkan dirinya disebelah Becky,dia mengeluh kecewa.Becky menarik selimut untuk menutupi badannya.
*Hahahha mesti korang pun kecewa 🤣😂🤣😝😝🙈

"Freen I'm sorry,saya tak sedia lagi ke arah tu," Kata Becky serba salah.Freen hanya memandang siling biliknya.Hatinya sedikit kecewa.

"Freen,sorry," ucap Becky lembut,dia rasa bsalah.Freen menoleh Becky.

"It's okey baby,saya takkan paksa baby," Freen menarik Becky dalam pelukkannya.

"Sorry,bagi saya masa Freen," kata Becky.

"Okey baby,thanks for breakfast baby," usik Freen mengucup dahi Becky.

"Freen eeeee gatal!!! Becky menyembam mukanya didada Freen.

"Hmmm breakfast tpaling sedap saya rasa spnjg hidup," Makin dia mengusik.

"Sudahla malas layan awak,saya nak mandi," Kata Becky geram.Freen hanya ketawa kecil.

"Jom mandi sama," Ajak Freen bangun dari baringnya.

"Noo!!!! Awak tak boleh dpecayai!! Kata Becky bangun dari baringnya.Belum hampir selangkah dia masuk dalam bilik air tapii

"Aaaaarhhhhhhggg freen lepaskan saya,!!" Tubuhnya sudah melayang dicempung freen masuk dalam bilik air.

Freen meletakkan Becky didalam bathtub.,selimut yang membaluti Becky diletaknya ditepi.

"Freen eeee nakal!!! Freen hanya tergelak santai.becky menjeling Freen tajam.

"Jom mandi lepasni kita shopping okeyy,ganti baju baby tu," kata Freen menanggalkan baju tidurnya.

Becky menutup matanya dengan kedua belah tanganya.Freen hanya tersenyum,dia masuk ke dalam bathtub.

"Baby buka mata,nak malu apa," Freen mengalih tangan Becky.

"Hmmmm Freen saya tak biasa" Becky malu.

"Nanti terbiasalah tu,okey pandang depan,sini saya gosok belakang baby," Freen membalikkan badan Becky membelakanginya.

Freen mengosok lembut belakang Becky,dia membuka cangkuk bra Becky pelahan.Becky hanya diam.

Freen mengucup bahu Becky lembut.

"I love you baby,love you so much," Bisik Freen.Becky hanya diam,bibir dia ingin membalas ucapan freen tapi hati Dan fikirannya blawann.

Mereka mandi bersama²

*Maaf takda scene🔞😝 hanya mandi saja😝😝Jangan minta lebih²😝😝🤣🤣buntu author nanti untuk part seterusnya🤭🤭

*******
"Freen saya nak pakai baju apa ni?? Ketika itu mereka sudah selesai mandi,Freen sudah bpakaian santai,hanya Becky yang masih terkial².

"Nahh pakai bju ni dulu baby," Freen menyua baju t-shirt warna putih dengan cardigan warna hitam,jean warna hitam.

"Thanks..," ucap Becky menyambut pakaian itu.Becky ingin melangkah masuk ke dalam bilik air tapi Freen menarik tanganya.

"Pakai kat sini saja baby," Kata Freen tersenyum manis

"Freen saya malu," balas Becky.

"Okeyy saya keluar buat sarapan dulu,salin kat sini saja baby," Freen mengucup dahi Becky.

"Okeyy,thanks again Freen," Becky tersenyum bahagia

Freen turun ke tingkat bawah,Freen menyediakan sarapan pagi,dia hanya membancuh tea untuk Becky Dan coffee untuk dirinya,Freen membakar roti,hanya itu mknn dalam rumh dia stakat ni😝 *malas betul nak menaip🤣🤣🤣 mohon bayangkn sendiri alahaii mood betul author.

PLEASE TOUCH ME Where stories live. Discover now