Chapter 16

2.7K 82 15
                                    

Freen meneguk rakus wain digelasnya.

"Aaaargggghhhhhhhh!!!!!!!!!!" Freen menghumban semua botol² wain dia atas meja.Dia menyewa club Tee hanya untuk dirinya seorang.

Dari jauh Tee&Krik hanya memandang Freen,Mereka hanya membiarkan Freen melepaskan amarahnya.

"Kenapa Freen tu? Tanya Tee mencuit bahu Krik.

"Hmmmm broken heart kot,aku pun tak tahu,nanti kita tanya," Kata Krik,dia risau Freen terluka terkena cebisan kaca botol wain.

"Baby I need you🥺 I love you baby," Freen menangis teresak²,dia buang rasa malu dia menangis disitu.Freen membenamkan  kepalanya diatas meja.

"I miss you baby, please don't say you want to leave me, it's hurt me baby😭" Kata Freen dalam tangisan.

"I waant you baby,aaaaaarrrghhhhhhhhhhhhh" Freen menghentak tangannya dicebisan kaca wain diatas meja.

"Freen!!! Stop!!!" Krik menahan Freen dari menghentak tangannya diatas meja lagi.

Tangan Freen berdarah dek kerana terkena kaca botol wain.

"Jangan halang aku Krik!!!! Freen menolak Krik,dia berdiri terhuyung hayang.

Akhirnya Freen ketawa.

"Hahahahahaha padan muka aku Krik hahahaha hukhukhuk," Freen menangis sambil ketawa dalam kesakitan di hatinya.

"Freen kenapa ni?? Krik panik,sepanjang dia kenal Freen,malam ni pertama kali dia melihat Freen menangis terok,pertama kali dia melihat FREEN SALOCHA CHAMKIMHA wanita kuat,garang,tegas dan ego  menangis didepannya.

Tee pun terkejut melihat keadaan Freen.

"Krik she leave me Krik, aku tak boleh hidup tanpa Becky," Freen menangis lagi.Dunianya betul² tengah hancur.

"Tapi kenapa?? Hubungan korang baik² saja kn??? Krik bingung.

"Semua salah aku,aku yang bersalah Krik," Freen menunduk.

"Freen kau terluka,kita pergi klinik dulu," Ajak Tee risau melihat darah Freen menitis² dilantai.

"Jom kita bersihkan luka kau dulu,kau kena bertenang Freen," Krik memujuk.

"Aku kehilangan dia Krik,tolong aku Krik,aku tak boleh hidup tanpa Becky,tolong Krik tolong Tee," Freen menangis teresak².

"Heiii mana Freen yang kami kenal?? Freen yang kami kenal takkan lemah sebab seorang perempuan," Krik menatap wajah sedih Freen.

Freen tersenyum pahit.

"Becky dunia aku Krik, Becky segalanya untuk aku,sekarang aku faham perasaan dilukai," Freen menunduk lagi.

Krik menghampiri Freen,dia memeluk Freen.

"Aku faham,kau terlalu mencintai Becky,nanti kita cari jalan untuk selesaikan masalah kau," Krik memujuk sepupunya.

Tee menepuk bahu Freen.Freen hanya diam,hatinya terluka dengan apa yang terjadi.

*******
"Aku tak payah buat apa² tapi mereka merana dengan sendiri hahahahahahahah," gelak satu suara,dia meneguk rakus wain.

Puas hati dia!!! Dan sekarang dia hanya perlu jalankn misi dia yang seterusnya.

*******
Sudah tiga hari berada dihospital,Kini dia dibenarkan keluar,selama tiga hari tu Freen hanya memantau keadaan Becky dari jauh,walau dadanya penuh rasa rindu tapi ditahannya kerana tidak ingin sang kekasih sedih dengan kehadiran dia.

Becky dan Irin beriringan keluar dari dalam hospital.

"Kau tunggu sini kejap,aku pergi ambik kereta," Kata Irin.

PLEASE TOUCH ME Where stories live. Discover now