Becky sibuk dengan laptopnya di balkoni,sengaja dia buat kerja dibalkoni,Freen yang baru lepas mandi mendekati Becky.
"Baby," Panggil Freen.
"Hmmmm ya sayang," Sahut Becky memandang Freen dan fokus kembali membuat kerjanya.
"Baby," Rengek Freen manja baring diriba Becky sambil memeluk pinggang Becky.
"Sayang!! Baby tengah buat kerja ni kan," Kata Becky memandang Freen.
"Hmmm I miss you baby," rengek Freen manja.
"I miss you to sayang," Balas Becky mengelus rambut Freen tapi matanya tetap fokus di skrin laptop.
Freen geram,dia menutup laptop Becky.
"Sayang!!! Baby tengah buat kerja kn," Marah Becky kecil.
"Kerja esok² boleh buat,kerja baby malam ni bagi perhatian kat sayang je," Balas Freen mencebik.
"Eeeee mengada!! Tapi sayang,"
Cuuppppp Freen mencium bibir becky.
"Dia ni kan!!! " Geram Becky.
"Kerja tu tak penting,dah letak jauh² laptop tu," Kata Freen.
"Okey!! Mengada sangat malam ni," Becky mencuit hidung Freen.
"Hmmmm baby malam ni sayang nak,"
"Nak apa sayang," Becky mengelus pipi Freen.
"Nak baby," Freen sekali lagi mengucup bibir Becky.
"Eeeee gatal," Becky mencubit pipi Freen.
"I really miss you baby,hmmmm i miss your action," Kata Freen mengusik Becky.
Freen ketawa kecil saat Becky memukul bahunya.
"Gatal!!! "
"Nak baby malam ni please," Rengek Freen memasukkan tanganya ke dalam baju tidur Becky.
"Sayang dah janji kn," Becky menahan tangan Freen.
"Hmmm sayang tak janji pun,baby yang buat hukuman yang entah²," Kata Freen masih berusaha mengoda Becky.
"Sayang eeeee dia ni kan,tak makan saman," Becky memukul tangan Freen.
"Baby please i want you," Freen memandang sayu wajah Becky.
"Dua hari lagi nak wedding kn,tunggulah masa tu," Pujuk Becky membelai pipi kekasihnya.
Freen bangun dari baringnya.
"Hmmm lama lagi baby," Kata Freen kecewa.
"Tak lama pun,sabarlah,hmmmm okey masa habis wedding sayang nak apa² pun baby bagi," Balas Becky memujuk.
"Anything??? Serius hmmm," Freen mengungkil keningnya.
"Yes anything sayang," balas Becky tersenyum manis.
"Promise?? Freen bersorak riang
"Amboi promise apa, lagipun baby memang milik sayang kan," Kata Becky.
"Janji dulu,sebab baby suka mengelak huh," Freen meminta Becky berjanji.
"Hahaha okey promise huh mengada," Becky menabur janji.* Siap u nanti Becky.
"Sayang tak sabar nak tunggu masa tu baby," Bisik Freen tersenyum nakal.
"Eeeee gatal!!!! Ingat yang tu je ehhh,' Becky mencubit pipi Freen.
"Auuuchhh baby dia ni sakit tau," Adu Freen manja.
"Alooo sikit je pun," Becky mencium pipi Freen.
"Baby please sit here," Freen menyuruh Becky duduk diatas ribanya.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME
RomanceFreen Salocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong story😘😘 warning ⚠️⚠️⚠️ 18x🔞 Warning don't copy!!!! Malay version,GL STORIES Start : 14 October 2023