Freen tersenyum nakal,dia sudah membuka bajunya,Dan melemparkan bajunya ke bawah katil.Malam ni dia akan menikmati Becky sepuas hatinya.🙈🙈😝😝 *Author kasi advance sikit🤭🤭🙈🙈🙈
"Hurmmm sayanggg," Rengek Becky bila Freen menyerang semula clitoris nya.
"I love you voice baby,aaaahhhh," Freen memaut kembali clitros milik Becky.
"Aaaahhhh aaaahhhh aaaahhhhhh freeen please stopp!!!!! I can not stand it," Rintih Becky memegang kepala katil.Freen lngsung tak bagi peluang untuk dia brehat.
Freen memaut bibir Becky.Jarinya Mula masuk kembali ke dalam clitoris hole Becky.
"Hurrrrmmmmm it hurt freeeeennn aaaaaahhh aaaahhhh aaahhhhh " Rengek becky menggigit bahu Freen kuat.
"Aaauuuuch baby,you call me Freen hmmmmm," semakin kuat Freen menekan jarinya masuk ke dalam clitros hole Becky.
Nafsu Becky bangkit semula,dia menggigit leher Freen.Freen tersenyum nakal.
Pap!!!pap!!!pap!!! Bunyi jari Freen keluar masuk ke dalam clitros Becky.🙈🙈😭😭😭
Freen tidak tahan lagi dengan desahan,rengekkan Becky,dia menanggalkan seluarnya.
Becky menutup matanya melihat keadaan Freen yang sudah tidak bpakaian ddepannya.
Freen turun semula ke bawah,dia menjilat pussy Becky.Lidah dan jarinya bkerjasama mengerjakan pussy Becky
"Saaayaaaanggg aaaaaaaahhhhh aaahhhhhhh aaaaaahhhhhhh," Becky mengerang kuat,badannya meliuk² kejang kerana climax.
"Beautiful,I love this more baby," Freen menjilat lagi pussy Becky.
"Huuurrrmmmmm faster sayanggg," Rengek Becky.
"Malam masih muda baby," bisik Freen mengucup bibir Becky.
"Eeeeee pervert!!!" Becky menampar bahu Freen.
"Ready for second round hmmmm," Freen mengelus pipi Becky lembut.
"Last okeyy,sakit sayang," Adu Becky manja.
"Tapi sedap baby," bisik Freen nakal.
"Awak memang sedap tapi tengok awak buat apa kat badan saya ni," Kata Becky memukul bahu Freen.
"I love you baby," ujar Freen mengucup dahi Becky.
"Kita rehat please," Rengek Becky manja.
"Last okey baby,lepas ni kita rehat," Freen memujuk Becky dengan menggeselkan pussy nya ke pussy Becky.*bayangkn sendiri 😭😭 untuk yg Komen ckp guna pussy tu alahai thanks la wlpn I segan 😅😅🙈🙈
"Aaaaahhhh sayang promise last okey," Rengek Becky mendesah lagi.
"Hurrrmmmm Aaaaahhhhh aaaaaahhhh baby aaaaahhhh," Freen menggesel laju pussy nya ke pussy Becky.😭😭I merepek apani🙈😭
Hanya bunyi irama kulit blaga kulit Dan desahan antara mereka yang menemani malam mereka yang dingin,hujan masih turun dengan renyai².
Freen betul² tak lepas peluang mengerjakan Becky.
"Aaaaahhhhh aaaaahhhhhh aaaahhhhh aaahhhhh aaahhhhh aahhhhhhh," Mereka mendesah bsama bila kedua² nya mencapai climax.
"One more baby," Bisik Freen lagi sambil mengucup bibir Becky.*Amboiii u Freen 😏😏 sudaaahh Nanti hilang otak author nk buat scene lain 😏.
"I'm tired Freen,saaaakittt," Rengek Becky memandang Freen.Dia betul² penat,badannya tak blh nk bgi kerjasama lagi.
"Okey baby,thanks baby I love you baby," bisik Freen tidak mahu memaksa Becky lagi.Dia tersenyum nakal melihat leher,breast Becky penuh dengan love bite,Dari atas sampai bawah badan Becky penuh kemerahan.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME
RomanceFreen Salocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong story😘😘 warning ⚠️⚠️⚠️ 18x🔞 Warning don't copy!!!! Malay version,GL STORIES Start : 14 October 2023