Chapter 18

5K 103 8
                                    

*sebelum baca tu,telan airliur dulu🤣🤣😝😝😝Saya author tk btanggugjawab ehhh😝😝saya menulis pun tak pakai niat sambil pakai spec hitam😝🤣🤣🤣Kalau tk nak baca mohon skip🤣🤣 jangan teruskan sebab chapter ni bikin panas🤣🤣🤣🤣😝😝😝 Mohon jangan kecam author 🤣🤣🤣🤣semua penulisan author tiada kaitan dgn yang hidup atau mati🤣🤣 WARNING KERAS JANGAN WET🤣🤣🤣🤣🤣Untuk chapter kali ni bagi extra😝😝🤣🤣Dah gaduhkan berminggu² ni jadi kita buat hot hot hot😝😝😝😂😂😂walaupun author pening nk menulis mcm mana😂😂😂 yang penting enjoyyy😝😝😂😂😂😂tak puas hati komen 🤣😝🤣😝 INGAT KALAU TAK BOLEH BACA JANGAN TERUSKAN NANTI BIKIN NAGIH🤣🤣😝😝😝😝


"Sayanggg!!!," Freen menahan kedua belah tangan Becky,dia tersenyum nakal.

"Hmmm I miss you baby," Freen mengucup dahi Becky.

"Sayang,eeee bangunlah berat!!" Adu Becky manja.

"I miss your forehead,I miss your nose," Freen mengucup dahi dan hidung Becky lembut.

"I miss your cheeks,I miss your eyes,I miss your chin," Freen mengucup kedua pipi Becky,kedua kelopak mata dan bralih ke dagu Becky.

"And really miss your lips," Freen mengucup bibir Becky lembut.

"I miss you to sayang," Becky mengucup kedua belah pipi Freen.

"I miss your voice," Bisik Freen mengusik Becky,dia mengucup leher Becky pelahan.

"Eeeee sayang!!! " Freen menyambar bibir Becky lembut,Becky membalas ciuman Freen,Mereka berciuman mesra.

CuupppppCuuuupppppCuuuupppppppp

Hanya kedengaran bunyi ciuman dari mereka saja.

"Hurmmmm baby,I want you," Rengek Freen manja mula mencium leher Becky.Dia rindukan sentuhan Becky.

"Sayang hurmmmmm," Becky mendesah bila Freen mula mencium lehernya.Tangan Freen nakal menanggalkan tali baju tidur Becky.

"I'm craving your body baby,i want eat you," Bibir Freen turun mengucup bahagian dada Becky lembut.

Badan Becky meliuk² diperlaku begitu,Freen tersenyum nakal.Tangannya mula nakal mencari breast milik Becky.

Freen menyelak bra milik Becky pelahan sambil bibirnya menari² disekitar dada Becky dan turun mengucup breast Becky.

"Aaaahh sayang," Becky mendesah bila bibir Freen menyambar nipples miliknya.

"I miss this," Freen membuka cangkuk bra Becky bagi memudahkan kerjanya untuk mengejarkan breast Becky.

Freen mencampak bra Becky ke bawah.sekarang Becky bebas tanpa bra.

Freen mula mengguli breast milik Becky,bibirnya pula bmain dengan nipples Becky.Becky menolak kepala Freen.

"Hurmmmm sayang don't suck,aaaahhh aaaahh," Rengek Becky,Meliuk² badan Becky dengan perbuatan Freen terhadap tubuhnya.

Freen tersenyum nakal,Bibirnya menari² di atas badan Becky.Tanganya menahan tangan Becky yang menolak kepalanya.

"Hurmmmmm saaaayaaaanng,hurmmmm," Becky menggigit bibirnya tidak tahan dengan sentuhan Freen yang sedang menghisap,mengguli kedua buah dadanya.Sekejap ke kanan sekejap ke kiri Freen mengguli breast Becky.

"Saaaayaaaanng aaaahhhh aaaahh," Becky mendesah kuat,Becky meliuk² dengan kelakuan Freen.

"Hurmmm,baby I miss you," Freen menurunkan lingerie Becky ke bawah dan dia mencampak baju Becky ke bawah,kini tinggal panties lagi.

Freen menurunkan bibirnya bermain disekitar perut Becky.

"Sayanggg hurmmmm, I want you," Rengek Becky tak tahan dengan godaan nafsu.

PLEASE TOUCH ME Where stories live. Discover now