Dua minggu sudah berlalu
Hubungan antara Freen dan Becky masih menjadi rahsia diatas permintaan Becky.Freen semakin kerap mengucap rasa cinta terhadap Becky.Semakin hari dia semakin romantis.
"Becky ni ada bunga untuk awak,amboii sekarang Setiap hari dapat bunga tulip eh," usik Nam memberikan bunga tulip itu kepada Becky.
"Alah ada² ja awak ni Nam," Becky hanya tersenyum manis,dia tahu siapa pengirim.Mestilah kekasih hatinya Freen.
"Siapa tu?? Kekasih ke? Yang kat club haritu ka Tanya Nam
"Ehhh taklaa,saya masuk bilik dulu,kejap lagi ada mesyuarat kan," Dalih Becky
"Haaaa saya lupa,okeyy saya nak setting bilik mesyuarat dulu," gelabah Nam.,Yalah dia tahu freen orangnya rapi,dia tak mahu kerja last minit.
"Okey Nam," Becky masuk ke dalam biliknya.Dia tersenyum manis Dan bahagia.
Ting!! Mesej Becky masuk.
**Baby I miss you 🥺dapat tak bunga dari saya? Miss me?
Becky senyum bahagia.
**Dapat freen,thanks..☺️
Freen membuka chatnya,senyumannya tawar.Tiada balasan rindu dari Becky.
**I love you baby so much😘😘😘❤️
Freen mengharap Becky membalas I love you Freen 🥺🥺
Becky senyum bahagia
"I love you to Freen Salocha Chamkimha" bisik Becky dalam hati. 🥺🥺 *Deep 😭😭
Becky tidak membalas chat Freen.Freen membelek² phonenya,dia kecewa🥺 Dua minggu mereka menjalinkan hubungan,dia ingin selalu bsama Becky,selalu ingin memeluk tubuh kecil itu tapi kerana ikutkan kehendak Becky dia terpaksa berlakon juga.
Freen mengeluh berat,dia meniti jam ditanganya sudah menunjuk pukul 9pagi,sekejap lagi dia ada meeting dengan ahli lembaga syarikatnya * betul erk ahli lembaga or ahli parlimen🙈😝😝 maklumla author masih muda☺️
Freen keluar dari dalam biliknya,dia santai dengan baju kemeja putih dan jean hitamnya menampakkan dia berkarisma,cantik,rambutnya dibiarkan lepas,mukanya serius menuju ke bilik mesyuarat utama.semua staff menunduk kepala menyapanya.
"Bos,semua dah ready," Kata Nam yang sudah siap menyediakan paper work kat atas meja,ahli² lembaga lain sudah sampai,Krik mengangkat tangannya.Freen hanya mengangguk kepalanya.
Freen mengarahkan mereka duduk,dia duduk dikerusinya.Mereka memulakan mesyuarat mereka dengan serius.
Becky pula fokus dengan kerjanya,dia tidak ikut serta meeting kerana tugas lain.Becky meniti bunga diatas mejanya,dia tersenyum manis.
"Always sweet my sayang" bisik Becky pelahan 🙈🙈 *Ehhh sayang?? Alooo BB laaa😝😝
Jam sudah pukul 11.30pagi, mesyuarat selesai,Krik keluar dulu Dari bilik mesyuarat untuk ke toilet.Freen masih bercakap dengan Tuan Mark,Mereka yang lain keluar dari bilik mesyuarat.
Nam pula sibuk mengumpul balik kertas² di atas meja,TERPALING sibuk dia harini.
Freen bersalaman dengan Tuan Mark,mereka menyudahi percakapan mereka.Freen merebahkan dirinya di tempat duduknya.Kepalanya pening.
"Boss okey ke? Nam menghampiri Freen
"Pening Nam,hmmmm perut saya pun sakit ni," Adu Freen memicit² kepalanya.
"Bos rehat dulu dalam bilik,Nanti saya bawakan ubat dan minyak angin," Kata Nam risau.Freen mengangguk.
"Heyy Becky sayang," Tegur Krik yang baru keluar dari toilet,Becky menoleh Krik,dia yang lepas buat air dari pantri.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME
RomanceFreen Salocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong story😘😘 warning ⚠️⚠️⚠️ 18x🔞 Warning don't copy!!!! Malay version,GL STORIES Start : 14 October 2023