Setelah seminggu yang lalu kejadian tu berlaku,Becky sudah mengambil keputusan untuk berhenti.
Hatinya masih berdarah,luka masih belum sembuh,Becky rasa dipermainkan Freen.Dia hanya tempat Freen memuaskan nafsu.
Becky menghela nafas,dia melangkah masuk ke dalam bangunan milik Freen,rasa lama dia cuti.
"Becky!!!! " Jerit Nam terus memeluk erat tubuh kecil Becky.
"Nam apa khabar? Sihat? Tanya Becky tersenyum manis.
"Sihat,awak apa khabar??? Dah sihat? Soal Nam memandang wajah Becky.
Mereka beriringan masuk ke dalam perut lif.
"Sudah Nam,maafkan saya,sebab saya cuti awak banyak kerja," Pohon Becky.
"Takpa Becky lagipun awak girlfriend bos jadi takpa dikecualikan," Kata Nam mengusik Becky.
"Hmmm pandai je lah awak Nam," Becky hanya tersenyum pahit.
"Betullah kan,lama tak borak² dengan awak,rindu," Kata Nam,mereka melangkah keluar dari perut lif.
"Haaaa okeyy nanti kita borak,dah buat kerja dulu,saya masuk bilik saya dulu okey," Balas Becky tersenyum.
"Okeylah,saya pun ada kerja ni,kejap lagi bos ada meeting," Nam terus meninggalkan Becky disitu.
Becky masuk ke dalam biliknya,dia memandang keadaan biliknya yang masih teratur.Becky duduk dikerusinya.Dia mengeluh berat.
"Nam!! Awak dah sediakan bilik mesyuarat ke? Panggil Freen menyinga,sejak kejadian gaduh dengan Becky haritu, Freen suka marah²,menyinga saja.Sampai ada staff dia yang menangis dimarahi oleh Freen.
"Haaaa dah bos tapi kan bos tadi saya,"
"Saya apa lagi Nam!!! Pukul10 nanti Tuan Edward nak datang!! Awak dah siapkan kertas kerja yang saya bagi semalam?? Soal Freen sibuk menyusun fail didepannya tanpa memandang Nam.
"Saya jumpa Becky,dia dah masuk kerja," Balas Nam.
"Yaka??? Dia mana??? " Soal Freen terus bangun dari duduknya,dia girang lama rasanya dia tak jumpa Becky sejak kejadian di penthouses dia haritu.Becky langsung tak bagi peluang untuk dia jelaskan semuanya.
"Dalam bilik dia lah bos," Balas Nam pelik dengan kelakuan Freen.
"Okeyy,tolong saya susun kertas kerja ni,saya nak jumpa Becky kejap," Freen terus keluar dari biliknya meninggalkan Nam.
"Amboii bos,macam tak pernah jumpa,padahal satu rumah huh," Bebel Nam.
Freen menerjah masuk ke dalam bilik Becky.Becky terkejut dengan kehadiran Freen.
"Ya bos ada apa,?? Soal Becky tanpa memandang Freen.
Freen mengunci pintu bilik Becky.Dia tidak peduli staff dia nak gosip pasal mereka.
"Bos jangan kunci pintu!!! Kata Becky.
"Hmmmm kenapa tak boleh hurmmm," Freen menghampiri meja Becky.
"Freen stopp!!! Marah Becky bangun dari duduknya,dia takut,Freen tersenyum sinis.
"FREEN SALOCHA CHAMKIMHA I warning you!!! Jangan dekat!!!!" Jerit Becky kecil.Dia panik Freen makin mendekat.
"Kenapa? Takut? Hurmmm," Freen makin mendekati Becky.
Becky makin mengundurkan dirinya,Dia kenal Freen,dia dah hafal perangai Freen.
"Freen!!!!! Jangan buat kerja gila!!!!! Kita kat office!!!" Becky terperangkap disudut biliknya,Freen tersenyum sinis.
"Hurmmmm kenapa kalau kita kat office hurmmm," Freen memerangkap Becky dengan kedua tangannya.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME
RomanceFreen Salocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong story😘😘 warning ⚠️⚠️⚠️ 18x🔞 Warning don't copy!!!! Malay version,GL STORIES Start : 14 October 2023