Hubungan antara Freen dan Becky semakin rapat,Freen langsung tak mahu berenggang dengan kekasihnya.
Kini Becky tinggal dirumah Freen,pergi kerja naik bersama Freen,mereka masih menyembunyikan hubungan mereka.
"Okey saya masuk dulu,sayang jangan masuk dulu okey," pesan Becky.
"Kenapa pula? Tak salah kan?" Freen mengusik Becky.
"Bencilah,saya masuk dulu," Becky ingin keluar tapi tanganya ditarik Freen lembut
"Tunggu kejap,baby lupa lah tu," Muncung Freen.
"Apa lagi sayang? Dah lewat ni" Kata Becky.
"Takpalah baby wife CEO kenapa nak kalut," balas Freen tersenyum manis.
"Bila pula wife mengada,huh! Nak apa lagi sayang," Tersipu Becky bila Freen gelar dia wife🤭🤭bukan wifi eh😝
"Mana morning kiss? Freen menyua pipinya.
"Sayang,kat rumah tadi dah kan," jeling Becky geram.Freen pagi² dah mengada.
"Tu kat rumah,sayang nak sekarang," Manja suara Freen.
"Eeeeee dia ni mengada tau,' Tapi bibirnya tetap menyentuh pipi Freen lembut.
"Aaauuuuch sini?? Freen menunjukkan bibirnya.
"Dah bagi betis nak paha pula," Jeling Becky lagi.
Cuuuppppppppp Becky mengucup sekilas bibir Freen.Freen tersenyum manis.
"Aaauuuuch thanks baby,sini hug dulu," Freen menarik Becky dalam pelukkannya,dia mengucup mesra dahi Becky🥺 okey fav author 🥺
"I love you baby,love you so much," Ucap Freen ikhlas dari hati,bibirnya menyentuh kembali dahi Becky.
"I love you to sayang so much," balas Becky memeluk Freen erat.
"Okeyy dah jumpa kat office," kata Freen meleraikan pelukkannya
"Ya sayang,saya naik dulu okey," Becky keluar dari dalam perut kereta Freen tanpa mereka sedar ada mata yang memerhati gelagat mereka Dari tadi.
Jeng jeng jeng siapa eh?? 🤭🤭
"Nam masuk bilik saya kejap," panggil Freen yang baru masuk office.
"Haaaa iya bos," Nam yang mengelamun tadi terkejut.
Nam bangun dari duduknya Dan masuk ke dalam bilik Freen.
"Nam duduk,mana fail yang saya nak smlm? Tanya Freen sibuk membuka laptop.
"Haaa ini bos,bos harini bos kena melawat store kita," Kata Nam, walaupun Becky Pa Freen tapi Nam tetap orang penting dalam mengatur jadual Freen.
"Hmmm okey Nam, thanks awak boleh keluar," balas Freen.
"Okey saya keluar dulu," Nam keluar dari bilik Freen,dia melangkah ke bilik Becky.
Tok!!tok!!tok!!! Nam mengetuk pintu bilik Becky.
"Nam masuklah," pelawa Becky tersenyum manis.
Nam duduk dikerusi hadapan meja Becky.Dia memandang Becky tajam.
"Kenapa Nam?? Kenapa pandang saya macam tu?? Tegur Becky perasan dengan pandangan tajam Nam.
"Becky jujur dengan saya!! Awak bcinta dengan bos eh?? Tanya Nam memandang tepat ke mata Becky.
Becky terkedu.KANTOI!!
"Jujur sekarang? Huh!! Sampai hati awak ehh," Nam terasa hati dengan Becky.Becky serba salah.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME
RomanceFreen Salocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong story😘😘 warning ⚠️⚠️⚠️ 18x🔞 Warning don't copy!!!! Malay version,GL STORIES Start : 14 October 2023