Chapter 12

3.3K 86 0
                                    

Freen meneguk wine didalam gelasnya rakus,Krik dan Tee hanya memandang wanita itu.Dari tadi Freen hanya diam.

"Weiii Freen,kau kenapa? Ada masalah dengan project Tuan Mark ke? Soal Krik.

"Hmmmm,okey je" balas Freen,saat ini hatinya berat merindui sang kekasih hati.

"Habis tu? Krik mengerutkan dahinya.

"Semalam kau pergi mana? Soal Tee pulak.

"Aku kat rumah je,sibuk je kau nak tahu," jeling Freen.

"Yaka? Bukan tengah makan ke? Sindir Krik serentak tu Krik dan Tee ketawa.

"Makan kepala otak kau," Freen menolak bahu Krik kasar.

"Freen,tolong aku," pinta Krik.

"Tolong apa pulak?? Freen memandang Krik.

"Tolong kenalkan aku dengan Becky" Kata Krik sepantas itu tangan Freen menampar bahu Krik kasar.Cemburu!!

"Weiii kau apahal!!! Sakit dohh" Marah Krik,Tee hanya ketawa.

"Kau kenapa nak kenal Becky??? Marah Freen.

"Kau pula kenapa marah??? Kau bos Becky je" balas Krik.

"Woii woiii jangan gaduh kat sini,apa cita ni?? Tee menenangkan mereka berdua.

"Freen ni!! Aku nak kenal dengan staff dia je" Kata Krik

"Jangan kacau Becky!!! She is mine!!!!! Balas Freen marah dan terlanjur dia mengatakan Becky milik dia.

Krik tersenyum mengejek.

"Bila dia milik kau?? Takda cop mohor kau pun," Ejek Krik sengaja membangkitkan kemarahan Freen.

Freen menarik kolar baju Krik,Tee menghalang Freen.

"Weiii Freen,takkan pasal staff kau,kau nak..."

"Shut up Tee!!!! Becky is mine!!! " Freen marah besar.Tee diam tak berani bersuara.

"Okeyy mengaku pun kau hahahahaha" Krik ketawa besar,Freen terkejut,dia melepaskan cengkamannya di kolar baju Krik

"Kau kenapa ketawa? Tee pusing dengan perangai mereka.

"Aku saja nk test member kita ni," Gelak Krik.

"Mana kau tahu???? Freen memandang Krik.

"Aku kenal kau Freen,aku tahu hari pertama aku jumpa Becky tu,aku tahu kau suka dia,kau cemburu bila aku dekat Becky," Terang Krik.

"What??? Kau sengaja lah nk main² kn aku!!" Marah Freen.

"Aku tahu kau bersama Becky masa kat bilik vvip tu," jelas Krik.Dia nampak Freen tarik Becky masuk dalam bilik haritu.

"So sekarang freen kau feel in love with Becky?? Soal Tee pula.

"That true Tee,she feel in love, sbb tu dia tanak masa kau offer gadis² haritu," balas Krik.

"Wait wait freen?? Jatuh cinta?? Tak logik ni," kata Tee menggeleng kepalanya.

"Apa tak logik salah aku jatuh cinta?? Jeling Freen tajam.

"Ehhh tak salah tapi kau playgirl, buaya!!" Sindir Tee.

"Itu dulu sekarang aku setia kat Becky,she only one," balas Freen tersenyum manis

"Wow Hebat," Tee menepuk² tangannya.

"Tapi kenapa kau terhegeh² kat Becky huh!!! Rengus Freen geram

"Aku saja hahaha,lagipun Becky tak layan aku pun,kau je kuat cemburu huh,"

"Bodohlah kau!!! Freen mengetuk kepala Krik.

PLEASE TOUCH ME Where stories live. Discover now