Bir panikle ter içinde uyandı Gamze. Çok fazla korkmuştu ama panikten rüyasında ne gördüğünü hatırlayamıyordu. İşe başlamasının üzerinden 2ay geçmişti. Her şey güzel gidiyordu okula ve çocuklara alışmıştı. Bugün ise hafta sonuydu olabildiğince dinlenmeliydi ama bu rüya -daha doğrusu kabus- yüzünden erkenden uyanmıştı ve uykusu kaçmıştı. ''Yapacak bir şey yok" diye düşündü ve yataktan kalktı. Banyoya gidip yüzünü yıkadı geri odasına geldiğinde dışarıdan gelen sesleri duydu. Balkona çıkıp mahalleye bir göz attı. Biraz ileride bir kalabalık oluşmaya başlıyordu.
İbrahimde oradaydı bu yüzden Gamzede üzerini değiştirip aşağı indi. Hem ne olduğunu merak ettiği için hem de İbrahim orada olduğu için inmişti. İki ay olmuştu ama daha "merhaba" dışında konuşamamışlardı.
Kalabalığa yaklaştığında İbrahim'i unutmuştu çünkü yine bir ceset vardı kalabalığın içinde. Şaşkınlıkla etrafı izledi Gamze. Sonra İbrahim'in yanına sokularak "Ne olmuş kimmiş?" diye sordu. İbrahim şaşkınlık içinde "Eski antrenörüm" diyebilmişti sadece.
Gamze bunu İbrahimden duymuştu bir kez ancak onun hakkında konuşurken oldukça sinirliydi. Mert'e anlatıyordu İbrahim, Gamze de kulak misafiri olmuştu. Anlatınca Mertte sinirlenmişti. Gamze bir an korktu ve şüphelendi ama aklından attı bu düşünceleri. Garip olan ise İbrahimin antrenörünün burada yaşamıyor olmasıydı. Ama nasıl oldu da cesedi buraya gelmişti, bu bir tesadüf müydü..?